Mε δύο νέα μοντέλα θα εμπλουτιστεί η γκάμα της Dacia μετά την παρουσίαση του SUV Bigster το 2025. Οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο ότι έρχονται ένα B-SUV και ένα compact ηλεκτρικό.
Η Dacia μεγαλώνει από κάθε άποψη, στο πλαίσιο της στρατηγικής «Renaulution» του Ομίλου Renault: μεγαλώνει τη γκάμα της, προχωρά τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση, και διεκδικεί μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη μένοντας σταθερή στο κλασσικό της δόγμα για υψηλή αξία προς τιμή.
Η ρουμανική θυγατρική του Ομίλου Renault έχει ανακοινωσει ότι μετά την έλευση του νέου της SUV Bigster το 2025, θα ακολουθήσουν δύο ολοκαίνουρια μοντέλα, που δεν υπήρχαν μέχρι στιγμής στη γκάμα της. Πριν από το Bigster, θυμίζουμε, το 2024 περιμένουμε την τρίτη γενιά του Duster και φέτος το ανανεωμένο και ισχυρότερο ηλεκτρικό Dacia Spring των 65 ίππων.
BUY NOW
Προς το παρόν τα δύο νέα μοντέλα της Dacia που θα ακολουθήσουν μετά το 2025 κρύβονται κάτω από ένα πέπλο μυστηρίου. Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι το ένα από αυτά θα είναι ένα B-SUV που θα κοντράρει μοντέλα όπως το Toyota Yaris Cross. Φυσικά θα φέρουν τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα από τον πρώην επικεφαλής σχεδιαστή της Aston Martin, Miles Nurnberger.
Στην πράξη αυτός θα είναι ο διάδοχος του Logan, μετασχηματισμένος σε SUV και τοποθετημένος εμπορικά ανάμεσα στα Dacia Sandero Stepway και Duster. Για το δεύτερο αυτοκίνητο δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία, όμως οι φήμες το θέλουν να είναι μια ηλεκτρική εναλλακτική πρόταση που θα βασίζεται στο Sandero.
Κατά τον πρόεδρο του Ομίλου Renault, Luca de Meo, κεντρικό ρόλο στην αύξηση του περιθωρίου κέρδους της Dacia από 10% σε 15% μέχρι το 2030 θα διαδραματίσει και η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, σε συνδυασμό με τη χρήση της κοινής διαμορφώσιμης πλατφόρμας CMF-B της γαλλικής εταιρείας για τον περιορισμό του κόστους.
Η παραγωγή των Dacia που θα βασίζονται στην αρχιτεκτονική αυτή θα διπλασιαστεί, και αναμένεται μέχρι το 2030 να έχει εφαρμοστεί σε 2 εκατομμύρια αντίτυπα της γκάμας της ρουμανικής εταιρείας. Πέραν της ηλεκτροκίνησης, τέλος, η Dacia θα συμβάλλει -εντός του Ομίλου Renault- στην εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης συμβατών με εναλλακτικά και συνθετικά καύσιμα.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ