Η νέα γενιά της Porsche 911 υποδέχεται τις «διακριτικά» δυναμικές εκδόσεις GTS τόσο στην Coupe όσο και στην Cabriolet εκδοχή της - και με τετρακίνηση στις εκδόσεις Carrera 4 GTS και Targa 4 GTS.
Ήταν πριν από 12 χρόνια που η έκδοση GTS εμπλούτισε τη γκάμα της διαχρονικής, θρυλικής Porsche 911, προσδίδοντάς της περισσότερη ισχύ και πιο δυναμική εμφάνιση και οδική συμπεριφορά. Τώρα, περνά και στη νέα γενιά της 911 με τον εξακύλινδρο 3.0 λίτρων boxer κινητήρα 480 ίππων, με τετρακίνηση και με το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο PDK 8 σχέσεων.
Η ιπποδύναμη των εκδόσεων GTS είναι αυξημένη κατά 30 PS σε σχέση με την τρέχουσα 911 Carrera S και με την προηγούμενης γενιάς 911 GTS, ενώ η ροπή έχει δεχθεί αύξηση 20 Nm, φτάνοντας τώρα τα 570 Nm. Έτσι, το γερμανικό sportscar είναι τώρα τρία δέκατα ταχύτερο από τον πρόγονό του στο σπριντ 0-100 km/h, πετυχαίνοντάς το σε 3,3 δευτερόλεπτα.
BUY NOW
Πέραν του αυτόματου κιβωτίου PDK, η 911 GTS μπορεί να συνδυαστεί και με μηχανικό 7 σχέσεων. Με το πρώτο, στην Carrera 4 GTS, με τις μετρήσεις του κύκλου WLTP η κατανάλωσή της φτάνει τα 10,4-11,4 l/100km και οι εκπομπές CO2 τα 236-259 g/km.
Τα συστήματα ανάρτησης και πέδησης έρχονται απευθείας από την πανίσχυρη 911 Turbo, όπως και οι τροχοί 20 και 21 ιντσών (εμπρός-πίσω). Το πρώτο είναι ειδικά στημένο για τις εκδόσεις GTS, και συνδυάζεται με τον ηλεκτρονικό έλεγχο της απόσβεσης Porsche Active Suspension Management (PASM) και με τη μείωση του ύψους από το έδαφος κατά 10 ακόμα χιλιοστά.
Επίσης, με το προαιρετικό πακέτο Lightweight Design, που θα διατίθεται από το Νοέμβριο, το βάρος των εκδόσεων GTS μειώνεται κατά 25 κιλά. Περιλαμβάνει, για τη μείωση του βάρους, sport bucket καθίσματα από ελαφρύτερο πλαστικό με ενισχύσεις ανθρακονημάτων (CFRP), πιο ελαφριές γυάλινες επιφάνειες στις πλευρές και πίσω και χαμηλότερου βάρους μπαταρίες. Επιπλέον, το πακέτο αυτό διαθέτει και σύστημα τετραδιεύθυνσης και αεροδυναμικές βελτιώσεις.
Τα διακριτικά σχεδιαστικά στοιχεία που της 911 GTS περιλαμβάνουν σκουρόχρωμες λεπτομέρειες ή και μαύρο γυαλιστερό χρωματισμό στους προβολείς, στην κλασική αψίδα της 911 Targa 4 GTS πίσω από τα κεφάλια των επιβατών και στις οπές του καλύμματος του κινητήρα, καθώς και μαύρο χείλος στο σπόιλερ του εμπρός προφυλακτήρα και ειδικές μαύρες ζάντες.
Πολλά από τα παραπάνω στοιχεία είναι προαιρετικά, όμως όλες οι GTS έχουν το πακέτο Sport Design με σκουρόχρωμα πλαίσια των εμπρός φωτιστικών σωμάτων - τα οποία είναι τεχνολογίας LED και διαθέτουν το σύστημα Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Επίσης, το σχέδιο των πίσω φωτιστικών σωμάτων είναι αποκλειστικό στις εκδόσεις GTS της 911.
Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί παντου και στο εσωτερικό, καθώς και στις επενδύσεις από ειδικό υλικών μικροϊνών που καλύπτει το κέντρο των καθισμάτων Sports Seats Plus, το τιμόνι, τα υποβραχιόνια, το νπουλαπάκι και τον επιλογέα ταχυτήτων. Οι ραφές έχουν κόκκινο χρώμα και το έμβλημα GTS βρίσκεται στις ζώνες, στα καθίσματα και στο στροφόμετρο.
Πέραν των αισθητικών, τα σπορ στοιχεία του εσωτερικού περιλαμβάνουν μικρότερο κατά 10 mm επιλογέα ταχυτήτων για ακόμα ταχύτερες αλλαγές με το μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων, το αγωνιστικής υφής τιμόνι GT Sport και το πακέτο Sport Chrono με την εφαμοργή Porsche Track Precision για τη χρονομέτρηση του γυρολογίου, καθώς και με ένδειξη θερμοκρασίας των ελαστικών.
Η κεντρική οθόνη της κονσόλας περιλαμβάνει το τελευταίας (6ης) γενιάς σύστημα Porsche Communication Management (PCM), με βελτιώσεις στη λειτουργία, την απεικόνιση και της συνδεσιμότητα (μέσω Apple Car Play και Android Auto), ενώ οι φωνητικές εντολές ενεργοποιούνται με τη φράση «Hey Porsche».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ