Νέο «αγκάθι» για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα νησιά!

πλοίο

Στο έλεος των ναυτιλιακών αλλά και των καπετάνιων βρίσκονται οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικά αυτοκινήτων.

Τη στιγμή που τα υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας αλλά και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προσπαθούν να στηρίξουν την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης φαίνεται ότι κάποιοι κάνουν τα πάντα για να την σταματήσουν.

Όπως πρόσφατα αποκάλυψε πρώτο το Carandmotor.gr η μεταφορά των ηλεκτρικών και plug-in αυτοκινήτων γίνεται μόνο αν η μπαταρία τους είναι φορτισμένη έως 40% ενώ για τα οχήματα που φέρουν συσκευές υγραερίου ή φυσικού αερίου η δεξαμενή τους δεν πρέπει να είναι γεμισμένη πάνω από 50%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο τώρα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr υπάρχει κάποιος καπετάνιος ο οποίος δεν δέχεται να μεταφέρει ασυνόδευτα ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά αυτοκίνητα ακόμη και αν η μπαταρία τους είναι φορτισμένη έως 40% με αποτέλεσμα οι κάτοχοί τους ή οι ιδιοκτήτες εταιρειών ενοικιάσεων να μην μπορούν να τα μεταφέρουν στις Κυκλάδες.

Πέραν όμως της μεταφοράς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών αυτοκινήτων ακόμη και με τις μπαταρίες τους φορτισμένες έως 40% έχει προκύψει ένα ακόμη σημαντικό πρόβλημα που αφορά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή scooters που έχουν ακινητοποιηθεί από κάποια βλάβη σε νησί. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι απαγορεύεται η μεταφορά ηλεκτρικού ή plug-in υβριδικού αυτοκινήτου χωρίς Πιστοποιητικό καλής λειτουργίας της μπαταρίας τους! Με λίγα λόγια σε περίπτωση που κάποιο ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί απο κάποια βλάβη σε νησί θα πρέπει ο ιδιοκτήτης του να επικοινωνήσει με την αντιπροσωπεία και να καλέσει τεχνικό στο νησί ώστε να διαπιστώσει τη βλάβη και να μπορέσει να εκδόσει το Πιστοποιητικό καλής λειτουργίας της μπαταρίας ώστε να μπορέσει να μεταφερθεί από το νησί στα κεντρικά συνεργεία της αντιπροσωπείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια τώρα προκύπτει και ένα επιπλέον σημαντικό ζήτημα το οποίο έχει να κάνει με το αν το αυτοκίνητο έχει εγγύηση ή όχι. Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι στο διάστημα που είναι ενεργή η εγγύηση τότε η αντιπροσωπεία αναλαμβάνει το κόστος αποστολής του τεχνικού ώστε να διαπιστώσει στο νησί ποια είναι η βλάβη και κατόπιν να προχωρήσουν στην μεταφορά του αφού πρώτα έχει εκδοθεί το Πιστοποιητικό καλή λειτουργίας της μπαταρίας.

Αν τώρα η εγγύηση έχει λήξει τότε ο ιδιοκτήτης του φαίνεται ότι έχει μπλέξει άσχημα και θα πρέπει να επωμιστεί τα έξοδα μεταφορά του τεχνικού της αντιπροσωπείας στο νησί για να μπορέσει να δει από ποια βλάβη ακινητοποιήθηκε το όχημα στη συνέχεια να εκδόσει το Πιστοποιητικό καλής λειτουργίας μπαταρίας και κατόπιν να πληρώσει και το κόστος μεταφοράς του ηλεκτρικού αυτοκινήτου προς τον Πειραιά και κατόπιν προς το συνεργείο της αντιπροσωπείας.

Την ίδια στιγμή φαίνεται ότι παρουσιάζεται και έναν επιπλέον πολύ σοβαρό πρόβλημα που έχει να κάνει με τους τεχνικούς που διαθέτει η κάθε μάρκα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων. Πιο συγκεκριμένα υπάρχουν μάρκες ηλεκτρικών αυτοκινήτων οι οποίες δεν διαθέτουν μεγάλο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες τους να χρειαστεί να παραμείνουν ίσως και αρκετές ημέρες στο νησί που έχει ακινητοποιηθεί το όχημά τους μέχρι η αντιπροσωπεία να στείλει κάποιο τεχνικό από τα ελάχιστα συνεργεία που διαθέτει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν στο Carandmotor.gr πως η μία εναλλακτική λύση που διαβλέπουν είναι η συνεργασία με κάποια τοπικά συνεργεία τα οποία όμως δεν διαθέτουν ούτε τον εξοπλισμό αλλά ούτε και τις γνώσεις για να τα επισκευάζουν.

Η άλλη εναλλακτική λύση που βλέπουν τα στελέχη της αγοράς είναι οι εταιρείες οδικής βοήθειας που απασχολούν μηχανικούς αλλά και πάλι και εκείνοι δεν διαθέτουν τον κατάλληλο εξοπλισμό αλλά ούτε και τις γνώσεις επισκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ