Αυτό είναι το νέο επαγγελματικό όχημα των Τούρκων που παρουσιάστηκε στην Ευρώπη
Πληθαίνουν τα τουρκικά μηδενικών ρύπων οχήματα που αναμένεται να διατεθούν σε διάφορα μέρη της Ευρώπης, φέρνοντας την επανάσταση στον χώρο της διακίνησης προϊόντων σε αστικό περιβάλλον.
Πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα αυτοκινητική τάξη πραγμάτων επιδιώκει να διαδραματίσει η Τουρκία, η οποία εργάζεται πυρετωδώς πάνω στην εξέλιξη μηδενικών ρύπων μοντέλων με σύγχρονες τεχνολογίες.
Ένα από τα κορυφαία εγχώριας παραγωγής τετράτροχα προϊόντα που βρίσκονται προ των πυλών είναι το πρώτο μοντέλο της κοινοπραξίας TOGG, το οποίο θα λανσαριστεί στην αγορά μέσα στους προσεχείς μήνες.
BUY NOW
Μία από τις εταιρίες που συμμετέχουν στην κοινοπραξία TOGG, το Anadolu Group, στρέφει το βλέμμα της και στον χώρο των επαγγελματικών οχημάτων, εστιάζοντας στην εξέλιξη hi-tech και μηδενικών ρύπων μοντέλων.
Η δραστηριοποίηση του Anadolu Group στον χώρο της αυτοκίνησης γίνεται μέσω της νεοσύστατης εταιρείας AOS, η οποία παρουσίασε στη διεθνή έκθεση επαγγελματικών οχημάτων στο Αννόβερο (IAA) το ηλεκτρικό BIG.e που προορίζεται για διακίνηση προϊόντων σε αστικές περιοχές.
Μεγάλο ατού του BIG.e είναι το γεγονός ότι μπορεί να κινείται αθόρυβα, χωρίς να επιβαρύνει το περιβάλλον και να διαταράσσει τη συνολική ευημερία των πολιτών.
Το BIG.e θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις μπαταριών, με αυτονομία 80 ή 150 χλμ. και τελική ταχύτητα 60 και 80 χλμ./ώρα. αντίστοιχα. Όσον αφορά στη μεταφορική ικανότητα του οχήματος, αυτό φέρει χώρο φόρτωσης με όγκο 4 κ.μ. όπου μπορεί να φιλοξενηθεί φορτίο έως και 1.000 κιλών.
Ένα ακόμα προσόν του μοντέλου είναι ότι η φόρτισή του μπορεί να πραγματοποιηθεί γρήγορα σε απλή οικιακή πρίζα (σούκο). Ειδικότερα, με αυτό τον τρόπο η πλήρης φόρτιση του μοντέλου με τα 80 χλμ. αυτονομίας διαρκεί 3 ώρες, την ίδια ώρα που η μπαταρία των 150 χλμ. «γεμίζει» σε 5 ώρες.
Το BIG.e αναμένεται να διατεθεί στην αγορά κατά το 2024, με πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των διακινήσεων εμπορευμάτων σε αστικό περιβάλλον να έχουν εκδηλώσει ήδη το ενδιαφέρον τους.
Σημειώνεται, τέλος, ότι το μοντέλο θα εξαχθεί σε αρκετές γωνιές της Ευρώπης, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα προσφερθεί και στην τουρκική αγορά.