Νέο Ford Puma ST Powershift 170 PS: Τα επίσημα στοιχεία

Νέο Ford Puma ST Powershift 170, επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά 2023

Μετά την παγκόσμια πρωτιά του carandmotor.gr που αποκάλυψε το νέο μοντέλο την προηγούμενη Παρασκευή, η Ford επίσημα παρουσίασε σήμερα τη νέα έκδοση ST του Puma με τον ισχυρότερο μέχρι στιγμής 1000άρη EcoBoost των 170 ίππων.

Με την ισχύ του να φτάνει στους 170 ίππους, η νέα έκδοση του υπετροφοδοτούμενου 1000άρη Ecoboost με το ήπιο υβριδικό σύστημα αποτελεί την κορυφαία στην ιστορία για τον πολυβραβευμένο μοτέρ της Ford και προς το παρόν δεν υπάρχει σε κάποιο άλλο μοντέλο της.

Αναβαθμισμένος με τη χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V ώστε να αποδίδει μέγιστη ισχύ 170 ίππων και μέγιστη ροπή 248 Nm (στις 5.750 και 3.000 σ.α.λ. αντίστοιχα), o EcoBoost του ενός λίτρου συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Ford Powershift με χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι, με την κίνηση να φτάνει στους εμπρός τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το κινητήριο σύνολο ασπάζεται πλήρως την φιλοσοφία Sports Technologies αλλά και τα υφιστάμενα χαρακτηριστικά αναβάθμισης της απόδοσης από το βελτιστοποιημένο πλαίσιο του Puma ST 1.5L EcoBoost των 200 ίππων. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται οι ειδικές ρυθμίσεις του ημιάκαμπτου άξονα και οι παχύτερες αντιστρεπτκές δοκοί, αλλά και τα πατενταρισμένα ελατήρια ανακατανομής πλευρικών φορτίων.

Αυτά τα προηγμένης τεχνολογίας ελατήρια συνεργάζονται με αμορτισέρ διπλού θαλάμου της Hitachi εμπρός και πίσω που προσαρμόζουν τη δύναμη απόσβεσης με βάση τη συχνότητα των κραδασμών που μεταδίδονται από το οδόστρωμα, εξασφαλίζοντας την ακαμψία που απαιτείται για καλύτερο έλεγχο του οχήματος, αλλά συγχρόνως την άνεση και την ποιότητα κύλισης στις υψηλότερες ταχύτητες σε δρόμους με μικροανωμαλίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα διεύθυνσης του νέου Puma ST έχει λόγο υποπολλαπλασιασμού 11,4:1 – σχεδόν 25% ταχύτερο από εκείνο του βασικού Puma – και χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό εμπρός ακραξονίων, βραχίονα τιμονιού και κρεμαγιέρα προδιαγραφών ST, για αυξημένη απόκριση κατά την είσοδο στη στροφή σε σύγκριση με το βασικό Puma, με περαιτέρω υποστήριξη από το σύστημα ελέγχου Torque Vectoring Control.

Η βελτιωμένη απόδοση του συστήματος πέδησης παρέχεται από εμπρός δίσκους 325 mm – 17% μεγαλύτεροι σε διάμετρο συγκριτικά με τη στάνταρ έκδοση του Puma. Η υποβοήθηση του συστήματος πέδησης του νέου Puma ST είναι ρυθμισμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει τη βέλτιστη αίσθηση και πληροφόρηση στη σπορ οδήγηση, ενώ και η βελτιστοποιημένη ανάκτηση ενέργειας του συστήματος κίνησης υποστηρίζει επίσης το αυξημένο φρένο κινητήρα.

Το αναβαθμισμένο μοτέρ προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο νέο Ford Puma ST Powershift με τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 7,4 δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει στα 210 χλμ./ώρα. Παράλληλα, κατά το πρότυπο WLTP, η κατανάλωση φτάνει στα 6,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 144 γρ./χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ήπιο υβριδικό σύστημα ενεργοποιεί την ανάκτηση ενέργειας πιο γρήγορα από ό,τι σε άλλες εφαρμογές για ταχύτερη επαναφόρτιση της 48βολτης μπαταρίας ιόντων λιθίου. Αυτό επιτρέπει στην ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα (BISG) να προσφέρει πρόσθετη ροπή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ώστε να εξασφαλιστεί βελτιωμένη απόδοση στις χαμηλότερες στροφές. Επιπρόσθετα, η αυξημένη ανάκτηση ενέργειας προσφέρει επιπλέον 10 ίππους ηλεκτρικής υποβοήθησης από τη μίζα/γεννήτρια που ενισχύει τη μέγιστη ισχύ.

Το νέο Puma ST Powershift επωφελείται από την ίδια τεχνολογία ενεργών βαλβίδων εξαγωγής που συναντάμε στο Puma ST με στόχο την αυξημένη απόδοση, ενώ την ίδια στιγμή διαθέτει μία χαρακτηριστική για μοντέλα ST ηχητική χροιά κινητήρα κατά την επιτάχυνση. Ελεγχόμενη από τα επιλέξιμα Drive Modes, η ενεργή βαλβίδα εξαγωγής παραμένει κλειστή στις λειτουργίες Normal και Eco για εκλεπτυσμένη απόδοση στην καθημερινότητα, αλλά ανοίγει στην Sport για να εντείνει τον σπορ ήχο.

Σχεδιαστικά η νέα έκδοση του Ford Puma διαφοροποιείται από το splitter της Ford Performance που είναι ενσωματωμένο στον εμπρός προφυλακτήρα αυξάνει επίσης την κάθετη αεροδυναμική πίεση του εμπρός τμήματος κατά περίπου 80% σε σχέση με το βασικό Puma.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μία μεγάλη πίσω αεροτομή οροφής και ο χαρακτηριστικός πίσω διαχύτης δίνουν επίσης το παρών. Επίσης, οι άνω και κάτω γρίλιες στο εμπρός μέρος, σήμα κατατεθέν των μοντέλων ST, είναι σχεδιασμένες για να μεγιστοποιούν την ικανότητα ψύξης και την αποδοτικότητα του κινητήρα.

Το Puma ST Powershift εισάγει το νέο, αποκλειστικό για μοντέλα ST εξωτερικό χρωματισμό Azura Blue, ο οποίος συγκαταλέγεται ανάμεσα σε έξι συνολικά επιλογές. Το γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα για την οροφή είναι διαθέσιμο, ενώ στάνταρ είναι τα πλαίσια της μάσκας, τα πλευρικά διακοσμητικά, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και η πίσω αεροτομή οροφής, όλα σε μαύρο επίσης χρώμα. Το SUV προσφέρει επιπρόσθετα φινίρισμα Magnetite στις στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών.

Στο εσωτερικό, τα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν σπορ καθίσματα εξελιγμένα από την Ford Performance, φινιρισμένα με premium συνθετικό υλικό Sensico με δερμάτινη αίσθηση και βάση ασύρματης φόρτισης. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης θερμαινόμενο παρμπρίζ Quickclear, εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, μόντεμ FordPass Connect, και σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, οι διαθέσιμες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνουν Pre-Collision Assist με Active Braking, σύστημα ενεργής υποβοήθησης στο παρκάρισμα, Cross Traffic Alert με ενεργή υποβοήθηση στο φρενάρισμα, και περιοριστή ταχύτητας.

Δείτε εδώ την τιμή του νέου Ford Puma ST Powershift των 170 ίππων στην Ελλάδα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ