Η Hyundai ετοιμάζεται για το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης του compact crossover Casper στην γηραιά ήπειρο, αντικαθιστώντας το δημοφιλές i10.
Η Hyundai ολοκληρώνει την διαδικασία εξέλιξης της ηλεκτρικής έκδοσης του Casper, εμπλουτίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την γκάμα του μικρού μοντέλου. Μέχρι τώρα, το Casper προσφέρεται με θερμικούς κινητήρες βενζίνης, αλλά για την αγορά της Ευρώπης προορίζεται μόνο η νέα έκδοση με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Η παραγωγή του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης της Hyundai θα ξεκινήσει στις αρχές του 2024, με τις πρώτες παραδόσεις στην αγοράς της Κορέας να πραγματοποιούνται την ερχόμενη άνοιξη. Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, το ευρωπαϊκό του λανσάρισμα θα συμβεί σε δεύτερο χρόνο, το δεύτερο εξάμηνο του έτους, και θα κληθεί να αντικαταστήσει το υπάρχον i10.
BUY NOW
Η ηλεκτρική έκδοση του Hyundai Casper πραγματοποιεί ήδη τις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης και έχει κάνει την εμφάνισή του σε διάφορα κορεατικά μέσα. Παρά το έντονο καμουφλάζ που φέρουν τα αυτοκίνητα εξέλιξης, αναμένεται να έχει διαφορετική μάσκα (κλειστή) και ανασχεδιασμένους τροχούς με έντονη αεροδυναμική σχεδίαση.
Το Casper βασίζεται στην πλατφόρμα Κ1 και με μήκος 3,6 μέτρα, μοιάζει ιδανικό για κίνηση στην αστική ζούγκλα. Η καμπίνα του έχει 4θέσια διάταξη και όλα τα καθίσματα έχουν την δυνατότητα αναδίπλωσης για την δημιουργία μιας επίπεδης επιφάνειας, τονίζοντας με αυτό τον τρόπο τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Επιπλέον, το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο για την δημιουργία μεγαλύτερου χώρου αποσκευών, φτάνοντας τα 301 λίτρα.
Από πλευράς τιμής, η Hyundai είχε αναφέρει ότι θέλει να το φέρει στην αγορά με τιμή γύρω από τα 20.000 ευρώ, αλλά αυτό το ποσό μοιάζει φιλόδοξο και είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί λόγω του αυξανόμενου κόστους των υλικών και της ενέργειας. Σε κάθε περίπτωση, μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα κοστίζει κάτω από τα 25.000 ευρώ, αποτελώντας από έναν από τους βασικούς ανταγωνιστές του δημοφιλούς Dacia Spring.
Με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα μοντέλο που επικεντρώνεται στην αστική χρήση, είναι πολύ πιθανό η αυτονομία που θα ανακοινώσει η Hyundai, βάση του πρωτοκόλλου WLTP, να κυμαίνεται ανάμεσα στα 200 με 300 χλμ. Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά αναμένεται να μην διαφέρουν από αυτά του Kia Ray, μοντέλο που φέρει ηλεκτρομοτέρ 67 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 35 kWh.