Μετά από 15 χρόνια το εμβληματικό supercar της Nissan θα περάσει στη νέα του γενιά, την R36, που βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης - και σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει αποκλειστικά κινητήρα εσωτερικής καύσης,
Ο εξηλεκτρισμός δεν αγγίζει το Nissan GT-R, καθώς όλα δείχνουν ότι η εταιρεία της Yokohama θέλει συμβολικά να αποχαιρετίσει με τη νέα του γενιά την εποχή της βενζίνης πριν το ολικό της πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση. Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο GT-R R36 δεν θα έχει ούτε καν υβριδική έκδοση, παρά μόνο τον παλιό (πλέον) καλό πανίσχυρο κινητήρα βενζίνης.
Παρότι εξακολουθεί να είναι αντικείμενο του οδηγικού πόθου, και εν πολλοίς αξεπέραστο για τις supercar αρετές του που προσφέρει με τα σχεδόν μισά χρήματα μιας Porsche 911, το GT-R είναι γερασμένο. Για την ακρίβεια, τον προσεχή Δεκέμβριο η γενιά R35 θα κλείσει τα 15α της γενέθλια, χωρίς να έχουν μεσολαβήσει ιδιαίτερα ουσιώδεις αναβαθμίσεις του αυτή τη μιάμιση δεκαετία.
BUY NOW
Οι πληροφορίες από την Ιαπωνία πληθαίνουν ότι επίκειται η έλευση της νέας του γενιάς, και μία από τις τελευταίες αναφέρει ότι αυτή δεν πρόκειται να έχει καμία μορφή ηλεκτροκίνησης, δηλαδή ούτε καν υβριδική έκδοση, παρά μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης βενζίνης. Όπως σημειώνεται, θα φορά μια αναβαθμισμένη έκδοση του twin-turbo V6 των 3.8 λίτρων του τωρινού GT-R, η οποία θα αποδίδει τους 600 ίππους που βγάζει το σημερινό GT-R Nismo.
Πέραν του κινητήρα θα βασίζεται και στο ίδιο δάπεδο του R35, που σημαίνει ότι το νέο GT-R θα είναι μια εις βάθος μετεξέλιξη του R35 και όχι ένα εν λευκώ σχεδιασμένο νέο μοντέλο - όπως επέλεξε να κάνει η Nissan και με τη νέα γενιά του Ζ. Και όπως έχει επιλέξει να κάνει σε όλη τη διαδρομή του Skyline GT-R στην αυτοκινητική του ιστορία, από το 1989.
Παρόλα αυτά, το νέο R36 θα έχει νέα ανάρτηση, σύστημα μετάδοσης (πιθανώς το 7 σχέσεων αυτόματο του Infiniti Q60) και φυσικά διαφορετικό σχεδιασμό. Για το εσωτερικό έχει γίνει γνωστό μονάχα ότι θα έχει σύγχρονες ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων και για το σύστημα πολυμέσων, στο κέντρο του ταμπλό.
Προς το παρόν είναι άγνωστο πότε θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της η νέα γενιά του Nissan GT-R, αλλά η φημολογία την προσδιορίζει για την άνοιξη ή το καλοκαίρι του 2023. Μέχρι τότε, δεν αποκλείεται σε ορισμένες αγορές να πάψει η πώληση του R35, λόγω της διαρκούς αυστηροποίησης των προδιαγραφών ρύπων.
Αυτό που απομένει να φανεί είναι εάν, χωρίς καν να προχωρήσει στον πλήρη ανασχεδιασμό του, η Nissan μπορεί να καλύψει την υπόσχεσή της ότι «το νέο GT-R θα είναι το ταχύτερο σπορ αυτοκίνητο παραγωγής του κόσμου».