Με ανθρακονήματα, πιο ακραία αεροδυναμικά στοιχεία και πολλαπλές σπορ προσθήκες παρουσίασε ο τομέας μετατροπών Mugen της Honda τη δική του εκδοχή της νέας γενιάς του Civic Type R.
Κάνοντας το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, το Type R της Mugen εύκολα μπορούσε να μπερδευτεί με αγωνιστικό αυτοκίνητο, αντί για μια street-legal μετατροπή. Σύμφωνα με τη Honda, η μετατροπή αυτή ενσωματώνει την τεχνογνωσία και την τεχνολογία που έχει συλλέξει με τα χρόνια η Mugen.
Η άκρως δυναμική μετατροπή του αμαξώματος ξεχωρίζει εκ πρώτης όψεως με το ανθρακονημάτινο καπό, που αποσκοπεί φυσικά στη μείωση του βάρους και περιλαμβάνει έναν μεγάλο αεραγωγό στο κέντρο του και πολλαπλούς μικρότερους στις άκρες του για την απαγωγή της θερμότητας του κινητήρα.
BUY NOW
Επίσης ανθρακονημάτινο είναι το splitter (εμπρός πτέρυγα) στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, που αποτελεί τη βάση του αεραγωγού του ψυγείου. Το splitter αυτό είναι πανομοιότυπο με εκείνο που τοποθετείται στο αγωνιστικό Civic Type R στο ιαπωνικό πρωτάθλημα Super Taikyu.
Οι προσθήκες του αμαξώματος συνεχίζονται με τους πιο μυώδεις θόλους των τροχών, που διαθέτουν στην κορυφή τους δικούς τους αεραγωγούς, και με τα μαρσπιέ από ανθρακονήματα. Ανάμεσά τους βρίσκονται οι καινούριες και εξειδικευμένες ζάντες αλουμινίου, που κρύβουν μεγαλύτερα σε μέγεθος δισκόφρενα με δαγκάνες της Brembo.
Πιο πίσω, η Mugen αντικατέστησε την κάπως συμβατική πίσω πτέρυγα του Civic Type R παραγωγής με μια αρκετά μεγαλύτερη και πιο ακραία. Στην ουρά, όπως και στο ρύγχος, πρόσθεσε επίσης μια προέκταση του κάτω χείλους του προφυλακτήρα, που περιλαμβάνει στο κέντρο της τον ανασχεδιασμένο διαχύτη και την κεντρική, μονή και αγωνιστικού τύπου, απόληξη της εξάτμισης.
Από τα ψηφιακά σχέδια και την πρώτη εικόνα του Civic Type R της Mugen συμπαιρένουμε ότι έχει μειωθεί το ύψος του από το έδαφος, και κατά συνέπεια έχει τροποποιηθεί η ανάρτηση από τους Ιάπωνες μηχανικούς. Προς το παρόν η Mugen δεν έχει δημοσιεύσει πληροφορίες επ' αυτού, ούτε και για ενδεχόμενες βελτιώσεις του υβριδικού κινητήρα.
Η Mugen σκοπεύει σύντομα να περάσει στην παραγωγή τα επιπλέον εξαρτήματα του πρωτότυπού της Civic Type R που παρουσίασε στο Τόκιο. Με αυτά, ο αγοραστής του νέου Type R θα μπορεί να το μετατρέπει εργοστασιακά σε ένα κορυφαίo αγωνιστικού τύπου μηχάνημα για το δρόμο.