
Τα αποκαλυπτήρια της EV εκδοχής του ιαπωνικού pick-up πραγματοποιήθηκαν στην Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Μπέρμιγχαμ, στην Αγγλία.
Πριν από ένα χρόνο, η Isuzu είχε αποκαλύψει την πρωτότυπη εκδοχή του D-Max EV, τώρα ήρθε η ώρα και για την έκδοση παραγωγής, η οποία αφορά τετρακίνηση από δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 190 ίππων, σε ένα ικανότατο μοντέλο στους τομείς της ικανότητας ρυμούλκησης και του ωφέλιμου φορτίου. Ας τα δούμε όμως αναλυτικά.

Πρόκειται για το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό επαγγελματικό pick-up στην ευρωπαϊκή αγορά. Το ηλεκτρικό D-Max εξοπλίζεται με δύο κινητήρες συνολικής ισχύος στα 140 kW (43 kW εμπρός / 97 kW πίσω) και ροπής της τάξης των 325 Nm (108 Nm εμπρός / 217 Nm πίσω).
BUY NOW
Αυτοί αντλούν ενέργεια από μπαταρία ιόντων λιθίου 66,9 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των 263 χιλιομέτρων (βάσει κύκλου WLTP). Όσο για τη φόρτιση, μπορεί να πραγματοποιηθεί σε έως και 50kW με περίπου μία ώρα να απαιτείται για φόρτιση από το 20 στο 80%. Η μπαταρία συνοδεύεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων.

Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 130+ χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 10,1 δευτερόλεπτα. Αν και τους επαγγελματίες, είναι άλλες τιμές αυτές που τους απασχολούν όταν μιλάμε για pick-up, ειδικά με το σκληρό χαρακτήρα του D-Max.
Η ηλεκτρική του εκδοχή πατά σε ανανεωμένη πλατφόρμα, η οποία εξασφαλίζει μόνιμη τετρακίνηση, ωφέλιμο φορτίο άνω του 1 τόνου (1010 κιλά) και μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης στους 3,5 τόνους! Η παρουσία της μπαταρίας κάτω από το πλαίσιο έχει μειώσει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος. Συγκεκριμένα, ενώ στη diesel εκδοχή αυτή είναι στα 235mm, στην ηλεκτρική ορίζεται στα 210.

Πάντως αυτό δεν φέρνει συμβιβασμούς στις ικανότητες του Isuzu D-Max EV, αφού οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής παραμένουν αξιοσημείωτες – στις 30,5 και τις 24,2 μοίρες αντίστοιχα. Επιπρόσθετα, το ηλεκτρικό pickup μπορεί να διασχίσει υδάτινους όγκους βάθους έως και 600mm.
Οι μηχανικοί της Isuzu έχουν αναπτύξει νέα πίσω ανάρτηση, κάνουν λόγο για ενισχυμένο πλαίσιο ενώ έχουν εστιάσει και στη μείωση του θορύβου στην καμπίνα.

To νέο Isuzu D-Max EV θα είναι διαθέσιμο σε δύο premium επίπεδα εξοπλισμού, σε διαμόρφωση Extended Cab αλλά και Double Cab. Η δεύτερη που απεικονίζεται στις φωτογραφίες, έχει μήκος 5280mm, πλάτος 1870mm και ύψος 1810mm, με το μεταξόνιο στα 3125mm.
Η τεχνολογική φαρέτρα του μοντέλου περιλαμβάνει πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS), ψηφιακό πίνακα οργάνων, διζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, αισθητήρες στάθμευσης εμπός/πίσω αλλά και το πιο πρόσφατο σύστημα infotainment της Isuzu, με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, προσβάσιμα μέσω της οθόνης αφής υψηλής ανάλυσης.

Οι παραγγελίες για το ηλεκτρικό D-Max ανοίγουν το καλοκαίρι, με τις πρώτες παραδόσεις να πραγματοποιούνται με την έλευση του νέου έτους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ