Νέο Kia EV6 -Αισθητική και τεχνολογική αναβάθμιση

Ανανεωμένο Kia EV6 νέο μοντέλο 2024

Η Kia προχώρησε στην παρουσίαση του ανανεωμένου EV6, το οποίο δέχτηκε αλλαγές τόσο στη σχεδίασή όσο και στο τεχνολογικό του υπόβαθρο.

Το Kia EV6 παρουσιάστηκε μόλις το 2021, ωστόσο η κορεάτικη εταιρεία, θέλοντας να κρατήσει επίκαιρο το αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, προχωρά σε μια ουσιαστική αναβάθμισή του.

Το φρεσκαρισμένο EV6 που παρουσιάστηκε στη Ν. Κορέα και είναι ήδη διαθέσιμο εκεί για παραγγελία παρουσιάζει σημαντικές αλλαγές στη σχεδίαση του εμπρός μέρος με πλήρως ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε συνδυασμό με τη νέα γρίλια που φέρει πλέον και μπάρα φωτός, το EV6 παρουσιάζεται πιο δυναμικό αλλά και πιο κομψό έναντι του απερχόμενου υιοθετώντας παράλληλα την τρέχουσα σχεδιαστική γλώσσα των ηλεκτρικών μοντέλων των Κορεατών.

Οι αλλαγές είναι πιο διακριτικές στο ούτως ή άλλως εντυπωσιακό πίσω μέρος του EV6 με τον πίσω προφυλακτήρα να έχει αλλάξει ελαφρώς σε σχεδίαση ενώ ελαφρώς διαφορετική είναι και η σχεδίαση του εσωτερικού των πίσω φωτιστικών σωμάτων που διατρέχουν το αμάξωμα από τη μία πλευρά ως την άλλη.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές εντοπίζονται στη ελαφρώς διαφορετική σχεδίαση του πλαισίου των δύο μεγάλων οθονών που βρίσκονται στο ταμπλό, το οποίο από τραπεζοειδές έγινε ορθογώνιο παραλληλόγραμμο, ενώ διαφορετικό είναι και το τιμόνι στο κέντρο του.

Οι Κορεάτες πρόσθεσαν παράλληλα και σύστημα αναγνώρισης δακτυλικού αποτυπώματος για την ενεργοποίηση του αυτοκινήτου, ενώ το multimedia σύστημα είναι πλέον συμβατό με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Αναβαθμισμένο παρουσιάζεται και το HUD ενώ υπάρχει τώρα ψηφιακός εσωτερικός καθρέπτης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο υποστηρίζει πλέον και OTA (over-the-air) αναβαθμίσεις που αφορούν εκτός από το σύστημα πολυμέσων και άλλα σημαντικά συστήματα του EV6.

Οι αναβαθμίσεις του EV6 δεν σταματούν εκεί με το ηλεκτρικό μοντέλο των Κορεατών να αλλάζει τη συστοιχία μπαταριών του με μία νέα μεγαλύτερης χωρητικότητας.

Η μπαταρία ανεβαίνει από τα 77,4 στα 84 kWh και κατά το πρότυπο κατανάλωσης που χρησιμοποιείται στην Κορέα η αυτονομία με μία φόρτιση μπορεί να φτάσει έως και τα 495 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να ταχυφορτίσει με έως 350 kW από το 10% έως το 80% σε 18 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ανανεωμένο EV6 θα είναι διαθέσιμο στην Κορέα αρχικά στην πισωκίνητη έκδοση των 225 ίππων και στην 4κίνητη των 320 ίππων και 605 Nm ροπής. Μένει να δούμε πότε θα κάνει την «απόβασή» του και στη Γηραιά Ήπειρο, όπως φυσικά και τις τιμές του.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ