Το νέο μεγάλο deal που αλλάζει τα δεδομένα στην Ευρώπη -Η επένδυση μαμούθ των 1,5 δισ. ευρώ
Ο Όμιλος Stellantis ενώνει τις δυνάμεις του με μια πολλά υποσχόμενη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, προκειμένου να κυριαρχήσει και στην Ασία.
Ισχυρό μερίδιο ύψους 21% στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Leapmotor αποκτά ο όμιλος Stellantis, έναντι 1,498 δισ. ευρώ, στο πλαίσιο της προσπάθειας του να τονώσει τα εμπορικά του αποτελέσματα στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Οι δύο εταιρείες θα προχωρήσουν στην ίδρυση μιας κοινοπραξίας, με έδρα την Ολλανδία, στην οποία η Stellantis θα κατέχει μερίδιο 51%, έχοντας τα αποκλειστικά δικαιώματα για την εξαγωγή, πώληση και κατασκευή των τετράτροχων προϊόντων της Leapmotor εκτός Κίνας.
BUY NOW
«Δεν ήμασταν τόσο επιτυχημένοι στην Κίνα, και έτσι προτιμήσαμε να βασιστούμε σε έναν κινεζικό συνεργάτη. Για να κερδίσουμε στην Κίνα, είναι προτιμότερο να κερδίσουμε μαζί με μια κινεζική εταιρεία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Hangzhou.
«Αυτός είναι ένας αγώνας ταχύτητας. Μπορούμε να αυξήσουμε αυτή την ταχύτητα», πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο CEO του ομίλου, παρουσία του CEO της Leapmotor, Zhu Jiangming.
Υπενθυμίζεται ότι η Stellantis ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 με τη συγχώνευση του γαλλικού ομίλου PSA και του ιταλικο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles (FCA), έχοντας υπό την ομπρέλα κάποιες εκ των μεγαλύτερων εταιρειών αυτοκινήτου όπως η Peugeot, η Opel, η DS, η Fiat και η Jeep.
Όπως αναγνώρισε ο επικεφαλής του ομίλου, Carlos Tavares, τα εμπορικά της αποτελέσματα στην Κίνα δεν είναι τα καλύτερα δυνατάτα και χρήζουν βελτίωσης. Στον αντίποδα, η Stellantis στην Ευρώπη σημειώνει μεγάλη επιτυχία, με πολλά τετράτροχά της, συμπεριλαμβανομένου του Opel Corsa, να φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.
Σημειώνεται ότι η συμμαχία της Stellantis με τη Leapmotor ακολουθεί τη σύμπραξη της Volkswagen με την Xpeng τον περασμένο Ιούλιο, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο εμπορικής δραστηριότητας για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες επιθυμούν να ενισχύσουν σε μια αγορά που εξελίσσεται στο παγκόσμιο κέντρο της τεχνολογίας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.