Αναβάθμιση για το Mitsubishi Outlander PHEV με αυτονομία 844 χιλιομέτρων

Mitsubishi Outlander PHEV 2025

Στην εκτεταμένη αναβάθμισή του το Mitsubishi Outlander PHEV απέκτησε μεγαλύτερη μπαταρία, που του προσφέρει μέχρι και 83 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.

Παράλληλα, με την αύξηση του μεγέθους του ρεζερβουάρ καυσίμου στα 53 λίτρα, με ένα γέμισμα και με την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας το ιαπωνικό SUV μπορεί να καλύψει έως και 844 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η αναβάθμιση του υβριδικού συστήματος κίνησης είναι η μεγάλη αλλαγή του Outlander για το μοντέλο του 2025, που αναμένεται να παρουσιαστεί τον προσεχή Μάρτιο - καθώς σχεδιαστικά είναι παρεμφερές με το υπάρχον μοντέλο, με τη διαφορά της νέας μάσκας με ενεργά πτερύγια και τα ανανεωμένα πίσω φώτα.

Πιο συγκεκριμένα, το υβριδικό σύστημα του Outlander PHEV θα εξακολουθεί να έχει στον πυρήνα του τον βενζινοκινητήρα 2.4 λίτρων, που παράγει 134 ίππους και 203 Nm ροπής.

Το θερμικό μοτέρ συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά ένα σε κάθε άξονα: το μπροστινό αποδίδει 114 ίππους και 255 Nm ροπής, και το πίσω 134 hp και 195 Nm. Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος είναι 302 ίπποι, που επιταχύνουν το SUV στα 0-100 km/h σε 7,9 δευτερόλεπτα.

Η μεγάλη αναβάθμιση έρχεται όμως με τη νέα μπαταρία 22,7 kWh, που είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη των 20 kWh. Σύμφωνα με τη Mitsubishi, το νέο Outlander PHEV μπορεί να καλύψει έως και 86 χιλιόμετρα με ηλεκτρική ενέργεια μόνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διατίθενται αρκετές λειτουργίες οδήγησης για το υβριδικό σύστημα, όπως η αποκλειστικά ηλεκτρική (EV), η υβριδική όπου ο κινητήρας παράγει ηλεκτρισμό όταν χρειάζεται, και η υβριδική παράλληλη λειτουργία, όπου ο κινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται.

Υπάρχουν επίσης οι λειτουργίες Save (για διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας) και Charge (για φόρτιση της μπαταρίας ενώ το όχημα κινείται). Όπως και στο τρέχον μοντέλο, το Outlander PHEV διαθέτει βύσματα Type 2 και CHAdeMO.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Mitsubishi έχει επίσης βελτιώσει το σύστημα τετρακίνησης S-AWC (Super All-Wheel Control) για να μεγιστοποιήσει την πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, κι επίσης έχει κάνει μικρές αλλαγές στα εξαρτήματα του πλαισίου για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς.

Τα ελαστικά, τα αμορτισέρ και η σκληρότητα των ελατηρίων έχουν αναθεωρηθεί για καλύτερη άνεση κατά την οδήγηση, ενώ βελτιώσεις έχουν γίνει επίσης και στο σύστημα διεύθυνσης, καθιστώντας το πιο ελαφρύ κατά τη στάθμευση και ταυτόχρονα πιο ακριβές σε μεσαίες και υψηλές ταχύτητες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια άλλη σημαντική αναβάθμιση του ανανεωμένου Outlander εντοπίζεται στο εσωτερικό, και αφορά στη νέα οθόνη infotainment 12,3 ιντσών που αντικαθιστά το παλιό σύστημα 9,0 ιντσών, και με βελτιωμένο λογισμικό. Υπάρχουν επίσης νέα ηχοσυστήματα Yamaha με 8 και 12 ηχεία, καθώς και ασύρματος φορτιστής του smartphone.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ