Από τα επίσημα στοιχεία που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα σχετικά με την τελευταία γενιά του μοντέλου, δεν θα γινόταν αρχικά να μην αναφερθούμε στο επιβλητικό μέγεθος του Nissan Pathfinder.
Με μήκος 5,13 μέτρα, το νέο ιαπωνικό SUV θα είναι μεγαλύτερο από το Audi Q7 (5,07 μέτρα), το Range Rover SWB (5,05 μέτρα) και πολύ κοντά στις διαστάσεις των 5,18 μέτρων της BMW X7 και των 5,20 μέτρων της Mercedes-Benz GLS.
Αισθητικά, δείχνει να δανείζεται τη μάσκα του Ariya, ενώ η διχρωμία στο αμάξωμα και η πλαϊνή ρίγα χρωμίου αναμφίβολα προσδίδουν κομψότητα. Τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα στο μπροστινό μέρος και το μεγάλο άνοιγμα του χώρου αποσκευών πίσω, συνδυάζουν το σπορ ύφος με την πρακτικότητα.
BUY NOW
Η καμπίνα θα μπορεί να φιλοξενήσει έξι ή επτά επιβάτες, ανάλογα με τη διαμόρφωση των καθισμάτων. Επιπλέον, τα 2,9 μέτρα του μεταξονίου προσφέρουν σύμφωνα με την εταιρεία, τη δυνατότητα μεταφοράς μέχρι και ενός διπλού κρεβατιού 2x1,35 μέτρων.
Μεταξύ άλλων, ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει head-up display, διπλή οθόνη 12,3 ιντσών, πλοήγηση, αναβαθμίσεις λογισμικού over the air, θερμαινόμενα και ψυχόμενα καθίσματα (στις δύο πρώτες σειρές), ασύρματη φόρτιση, εννέα αερόσακους, ηχοσύστημα BOSE Custom 13, ημιαυτόνομη οδήγηση ProPILOT, δερμάτινες επενδύσεις Nappa και πανοραμική οροφή.
Από πλευράς κινητήρων, το Pathfinder θα χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2 λίτρων με ισχύ 252 ίππων και 376 Nm ροπής. Το κιβώτιο θα είναι αυτόματο με 9 σχέσεις, κατασκευής της ZF. Η τελική ταχύτητα θα φτάνει έως τα 190 χλμ./ώρα και η κατανάλωση θα κυμαίνεται μεταξύ των 8,65 και 8,99 λίτρων ανά 100 χλμ.
Η βασική έκδοση θα έχει κίνηση στους δύο τροχούς, αλλά εννοείται πως θα κυκλοφορεί και ως τετρακίνητο με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και σύστημα με έξι διαφορετικά προγράμματα (αυτόματο, οικονομικό, σπορ, άμμος, λάσπη και χιόνι). Και φτάνουμε στο πιο ενδιαφέρον από όλα. Την ελκυστική τιμή, που θα ξεκινά στην Κίνα όπου θα λανσαριστεί αρχικά, από τις 31.000 ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ