Αποκάλυψη για το απόλυτο Renault R5 Turbo 3E

Renault R5 Turbo

Η Renault παρουσίασε επίσημα το αμιγώς ηλεκτρικό R5 Turbo 3E, του «καυτού» μοντέλου επίδειξης που δημιουργήθηκε ως μέρος των εορτασμών για τα 50 χρόνια του Renault 5.

Μεγάλη γιορτή φέτος για τη Renault καθώς ένα από τα πλέον εμβληματικά μικρά της, το R5 κλείνει 50 χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Renault το γιορτάζει δεόντως και με την αναβίωση της ολοκαίνουργιας και αμιγώς ηλεκτρικής γενιάς αποκάλυψε πλήρως το «επετειακό» R5 Turbo 3E, ένα αυτοκίνητο επίδειξης που δημιουργήθηκε για να βλέπει ο οδηγός του το δρόμο από τα πλαϊνά παράθυρα... To R5 Turbo 3E θα συμμετέχει σε διάφορα show επίδειξης με στόχο να εντυπωσιάσει το κοινό με τις δυνατότητές του αλλά και να γιορτάσει μαζί με τη Renault τα 50 χρόνια του R5.

Με την ενσωμάτωση των ρετρό στοιχείων από το θρυλικό πλέον Renault 5 Turbo, το R5 Turbo 3E είναι πισωκίνητο και φτιάχτηκε για να προσφέρει ανόθευτη διασκέδαση σε περιβάλλον πίστας και όχι μόνο. Για τη δημιουργία του οι Γάλλοι σχεδίασαν ένα μοναδικό πλαίσιο χωροδικτύωμα και τοποθέτησαν σε αυτό roll cage εγκεκριμένο από τη FIA, με σχεδιαστικά highlights τους χαρακτηριστικούς θόλους των τροχών αλλά και την τεράστια πίσω αεροτομή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μήκος του πανίσχυρου ηλεκτρικού μοντέλου της Renault βρίσκεται στα 4.006 χλστ. με το πλάτος και το ύψος στα 2.020 και 1.320 χλστ. αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει στα 2.540 χλστ. Οι ζάντες είναι 19 και 20 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα και τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 225/35 και 325/25 για τον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα.

Δύο ηλεκτρικοί κινητήρες τοποθετημένοι στον πίσω άξονα αποδίδουν συνολικά 380 ίππους και 700 Nm ροπής έχοντας να κινήσουν μόλις 980 κιλά. Η Renault ανακοινώνει τελική 200 χλμ./ώρα και πολύ δυναμικές επιταχύνσεις με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να καλύπτονται σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την τροφοδοσία των ηλεκτρικών μοτέρ έχει αναλάβει μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 42 kWh. Να σημειωθεί ότι η μπαταρία προσθέτει στο γαλλικό μοντέλο επίδειξης 520 κιλά επιπλέον του σχεδόν ενός τόνου που ζυγίζει. Για την φόρτιση της χρειάζονται δύο περίπου ώρες σε φορτιστή 380V/32A.

Το R5 Turbo 3E θα είναι παρόν και στο ερχόμενο Σαλόνι του Παρισιού, στο περίπτερο της γαλλικής εταιρείας, το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του στις 17 Οκτωβρίου.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ