Νέο μικρό, υβριδικό και 7θέσιο μοντέλο παρουσίασε η Toyota

Toyota Sienta

Το νέο Toyota Sienta μοιάζει με μετεμψύχωση του παλιού Yaris Verso: ένα υβριδικό επταθέσιο που μοιάζει με συγχώνευση μεταξύ minivan, crossover και ελαφριού επαγγελματικού, ιδανικού για τις μεταφορικές ανάγκες στην Ιαπωνία.

Αυτή, για την ακρίβεια, είναι η νέα γενιά του Sienta, το οποίο είναι μέρος της ιδιόμορφης γκάμας της Toyota στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου από το 2003. Γεννήθηκε για τις ιδιαίτερες ανάγκες κίνησης στους στενούς γιαπωνέζικους δρόμους, και μετά από εκτενή έρευνα της εταιρείας στο κοινό τέτοιων αυτοκινήτων, διατήρησε την υψηλή οροφή και την προσιτή τιμή του.

Toyota Sienta
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, με την ανύψωση της οροφής έγινε εφικτό να προστεθεί και τρίτη σειρά καθισμάτων, ώστε -όπως η Toyota υποστηρίζει- να χωρούν να καθίσουν άνετα επτά ενήλικες. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι το μήκος και το πλάτος του αυτοκινήτου παρέμειναν αναλλοίωτα από την προηγούμενη γενιά του. Σημαντική συμβολή σε αυτό είχε και ο ανασχεδιασμός των καθισμάτων.

Toyota Sienta

Παράλληλα, με τις τεχνολογίες του σήμερα, η ιαπωνική εταιρεία προσέθεσε περισσότερη οικονομία καυσίμου, καλύτερης ποιότητας υλικά στο εσωτερικό, και βεβαίως το σύνολο των ηλεκτρονικών τεχνολογιών ασφάλειας για την υποβοήθηση της οδήγησης.

Toyota Sienta
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά στο εσωτερικό, η βελτίωση της ποιότητας συνοδεύτηκε και από τον ανασχεδιασμό όλου του ταμπλό, και την τοποθέτηση νέων ψηφιακών οθονών για τον πίνακα οργάνων και τα πολυμέσα. Ο κλιματισμός ελέγχεται από κλασσικούς περιστροφικούς διακόπτες και διαθέτει αεραγωγούς στην οροφή για τους πίσω επιβάτες, ενώ υπάρχουν και αρκετές πρακτικές θέσεις για μικροαντικείμενα.

Toyota Sienta

Σχετικά, τώρα, με την οικονομία καυσίμου, που κατά τον κύκλο WLTP περιορίζεται στα 5,5 lt/100km, αυτή επιτυγχάνεται με την εξελιγμένη έκδοση του υβριδικού συστήματος που χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρου σε συνδυασμό με το κιβώτιο CVT. Το οποίο, μάλιστα, παρέχει και τη δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας για να «προσφέρει την αίσθηση μηχανικού κιβωτίου», υποστηρίζει η Toyota.

Toyota Sienta
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To Sienta διατίθεται επίσης στην ιαπωνική αγορά και αποκλειστικά με τον κινητήρα 1.5, χωρίς το υβριδικό σύστημα, ενώ προσφέρονται και τετρακίνητες εκδόσεις στην υβριδική εκδοχή του. Η διάθεσή του στην πατρίδα της Toyota θα ξεκινήσει νωρίς τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, σε τιμές που ξεκινούν εκεί από τα περίπου 14.000 ευρώ και φτάνουν ως τις 22.000 για το τετρακίνητο υβριδικό.

Toyota Sienta

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ