
Το νέο Volkswagen Golf που αναμένεται να κυκλοφορήσει γύρω στο 2028, θα είναι ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα, τα οποία θα υιοθετήσουν το σύστημα λογισμικού της κοινοπραξίας με την start-up εταιρεία Rivian.
Όπως γνωρίζουμε, η ένατη γενιά του best seller μοντέλου θα ονομάζεται ID Golf και θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα SSP EV του γερμανικού ομίλου και ήδη αυτή την στιγμή εξελίσσεται από τους κατασκευαστές του. Nα σημειώσουμε πως θα πωλείται παράλληλα με το υπάρχον Mk8 Golf που εξοπλίζεται με θερμικούς κινητήρες, η παραγωγή του οποίου θα μεταφερθεί το 2027 στο Μεξικό.
Το Group επένδυσε πέρσι εύλογο ποσό, προκειμένου να συνάψει συνεργασία με την αμερικανική Rivian. Σκοπός αυτής της συμφωνίας ήταν η ανάπτυξη μιας προηγμένης αρχιτεκτονικής λογισμικού. Ιδέα που έχει πρωτοεμφανιστεί στο pickup R1T, αλλά και στο SUV R1S. Βασικό της χαρακτηριστικό μεταξύ άλλων, θα είναι η ικανότητα ενημερώσεων over-the-air.
BUY NOW

Αναμένεται να μειωθεί το κόστος εξέλιξης και παραγωγής, με απώτερο στόχο να συγκρατηθεί σε… προσγειωμένα νούμερα η τιμή του αυτοκινήτου. Το εν λόγω σύστημα ομαδοποιεί όλες τις ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου και έτσι δεν χρειάζεται να λειτουργούν ξεχωριστά. Τα πλεονεκτήματα της «αρχιτεκτονικής ζωνών», όπως ονομάζεται είναι ότι μπορεί να μπουν μία, δύο ή τρεις ζώνες σε ένα όχημα. Τα πιο προσιτά μοντέλα (σαν το ID 1) θα έχουν μία ζώνη, ενώ κάποιο premium θα έχει περισσότερες.
Το ID Golf θα εξοπλιστεί συν τοις άλλος με νέες ενοποιημένες μπαταρίες (πιο πολλές κυψέλες), επιτρέποντας μεγαλύτερη χωρητικότητα και φυσικά αποτελεσματικότητα. Το σύστημα 800V, θα προσφέρει ταχύτερους χρόνους φόρτισης και αυξημένη αυτονομία. Για όσους αναρωτιούνται, ναι θα υπάρξουν και οι πιο σπορ εκδόσεις GTI και R.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ