Νέο υβριδικό Fiat 600 -Η δεύτερη έκδοση του μικρού SUV

Νέο ήπια υβριδικό Fiat 600

Έπειτα και από την αποκάλυψη του ολοκαίνουργιου και αμιγώς ηλεκτρικού Fiat 600e η ιταλικά εταιρεία παρουσίασε και την ήπια υβριδική έκδοση του νέου της μικρού SUV.

Η γκάμα του Fiat 600 διευρύνεται με την ιταλική εταιρεία να προσθέτει δίπλα στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και μία ήπια υβριδική ενισχύοντας έτσι σημαντικά τις επιλογές του κοινού.

Το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Fiat 600 έχει ως βάση του τον τρικύλινδρο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα του ομίλου Stellantis χωρητικότητας 1,2 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους.

FIAT 600e 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι επιδόσεις σε χαμηλή κατανάλωση και ρύπους ενισχύονται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα 29 ίππων με την μετάδοση να πραγματοποιείται μέσω νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Το σύστημα αποθηκεύει ηλεκτρική ενέργεια κατά την επιβράδυνση σε μία συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 48 Volt και δίνει τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για μικρά χρονικά διαστήματα.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Fiat οι εκπομπές ρύπων του ήπια υβριδικού Fiat 600 περιορίζονται στα 110-114 γραμμάρια CO2 άνα χιλιόμετρο, μια χαμηλή τιμή που περιμένει την επίσημη πιστοποίησή της κατά το πρότυπο WLTP. Παράλληλα, η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε «περίπου 11 δευτερόλεπτα» σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία.

Το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Fiat 600 επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, στους δρόμους της πόλης, εξασφαλίζοντας έτσι οικονομία καυσίμου σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Εξασφαλίζει επίσης άμεσες επιταχύνσεις με χαμηλές στροφές λειτουργίας με τον ηλεκτρικό κινητήρα να εξαλείφει την καθυστέρηση του υπερσυμπιεστή στις χαμηλές ταχύτητες κίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης ο θερμικός κινητήρας απενεργοποιείται και σε υψηλότερες ταχύτητες όταν δεν υπάρχουν σημαντικές απαιτήσεις για ισχύ, από την πλευρά του οδηγού, αλλά και σε κατηφόρες χωρίς ο οδηγός να πατά το δεξί πεντάλ.

Το Fiat 600 με το υβριδικό σύστημα κίνησης θα είναι διαθέσιμο αρχικά στη στάνταρ εξοπλιστική έκδοση «Hybrid» και στην πλουσιότερα εξοπλισμένη έκδοση Hybrid La Prima με τις παραγγελίες να ξεκινούν από τη νέα χρονιά.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ