Η γαλλική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα μια teaser φωτογραφία με πρωταγωνιστή ένα άγνωστο προσώρας μοντέλο, που ενσωματώνει κυψέλες καυσίμου.
Στην ηλεκτροκίνηση στρέφει το μεγαλύτερο μέρος των προσπαθειών της η Renault, η οποία προχωρά στη σταδιακή απομάκρυνση των θερμικών μοτέρ από την γκάμα της.
Σημαιοφόρος της εταιρείας στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι το Megane E-Tech Electric, ενώ με μεγάλη είναι η αγωνία και για την αναβίωση του εμβληματικού Renault “5”.
BUY NOW
Όπως, ωστόσο, μαρτυρά μια νέα teaser φωτογραφία της γαλλικής μάρκας, οι προσπάθειες των διοικούντων της δεν περιορίζονται αποκλειστικά στα… επαναφορτιζόμενα ηλεκτρικά μοντέλα. Πρωταγωνιστής είναι ένα μυστηριώδες -προς το παρόν- πρωτότυπο μοντέλο που βασίζει την κίνηση στο υδρογόνο.
Η Renault κρύβει τεχνηέντως τη σχεδιαστική γλώσσα που ακολουθεί το concept car της, αν και συμπεραίνεται πως θα φέρει μοντέρνα εμφάνιση. Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί το φωτιζόμενο έμβλημα της εταιρείας, ενώ στις άκρες του καπό πρωταγωνιστούν σύγχρονα LED φώτα ημέρας αποτελούμενα από τέσσερις τετράγωνες λυχνίες έκαστο.
Επιβλητική είναι και η παρουσία των κεντρικών προβολέων, οι οποίοι φέρουν δυναμική σχεδίαση, και μας προϊδεάζουν για την άφιξη ενός δυναμικού τετράτροχου προϊόντος. Τη δυναμική εικόνα, επίσης, ενισχύει το φαρδύ ρύγχος, τα προτεταμένα φτερά, αλλά και οι γραμμώσεις στο καπό.
Η Renault αναφέρει πως το πρωτότυπο όχημα με τις κυψέλες καυσίμου συμμορφώνεται με τη στρατηγική για αειφόρο ανάπτυξη και καταδεικνύει τη μετάβασή της σε ένα μοντέλο κυκλικής οικονομίας.
Το υδρογόνο βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα τη Renault όπως μαρτυρά και η πρόσφατη σύσταση της κοινοπραξίας HYVIA, από κοινού με την Plug Power Inc., του παγκόσμιου ηγέτη στις λύσεις υδρογόνου και κυψελών καυσίμου.
Η πρόοδος, ωστόσο, της μάρκας πάνω στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου αφορά κυρίως τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Στόχος της Renault είναι να αποσπάσει μερίδιο αγοράς 30% έως το 2030 στην Ευρώπη.