«Κλείδωσε» το έργο προμήθειας 7 νέων διρευματικών συρμών για το Μετρό που θα αυξήσουν τη συχνότητα τέλεσης δρομολογίων από και προς το αεροδρόμιο.
Ακόμα ένα βήμα μπρος κάνει το έργο για την προμήθεια 7 νέων συρμών για την εξυπηρέτηση της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας, μιας και με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, αυτό εντάχθηκε στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021-2025 και στον άξονα προτεραιότητας «Πολυτροπική και αστική κινητικότητα».
Αντικείμενο της πράξης είναι η προμήθεια 7 νέων συρμών και ειδικών ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων. Ειδικότερα, οι συρμοί οι οποίοι θα εξυπηρετούν τη Γραμμή 3 από το Δημοτικό Θέατρο έως το Αεροδρόμιο μέσω της γραμμής του Προαστιακού (τμήμα Δ. Πλακεντίας - Αεροδρόμιο), θα έχουν διπλή ηλεκτροδότηση (διρευματικοί), διπλή σηματοδότηση και διπλές τηλεπικοινωνίες για το δίκτυο του Μετρό και του Προαστιακού.
BUY NOW
Θα αποτελούνται από 6 βαγόνια, μήκους 106 μέτρων, πλάτους 2,8 μέτρων και χωρητικότητας 1.030 επιβατών έκαστο.
Τέσσερα (4) από τα 6 βαγόνια θα φέρουν εγκατάσταση ισχύος έλξης, ενώ ο κάθε συρμός θα έχει και δύο παντογράφους για τροφοδότηση ισχύος από το εναέριο δίκτυο (catenary) του Προαστιακού.
Τα διπλά on-board συστήματα ηλεκτροδότησης και τηλεπικοινωνιών θα περιλαμβάνονται στην σύμβαση. Τα διπλά on-board συστήματα σηματοδότησης θα περιλαμβάνονται σε ανεξάρτητες συμβάσεις. Οι συρμοί θα είναι κατηγορίας δομικής αντοχής P-III και αντοχής σε σύγκρουση (crashworthiness) C-II.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η προμήθεια των συγκεκριμένων συρμών έχει εξαγγελθεί εδώ και χρόνια, χωρίς ωστόσο να τελεσφορεί, με αποτέλεσμα, μετά και την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά, οι υπάρχοντες 7 διρευματικοί συρμοί να μην επαρκούν για την εκτέλεση των δρομολογίων από και προς το Αεροδρόμιο στη συχνότητα των 30 λεπτών.
Με την προμήθεια, ωστόσο, των 7 επιπλέον συρμών, οι χρόνοι θα μειωθούν σε μεγάλο βαθμό, με τη συχνότητα να μειώνεται κάτω από 30 λεπτά.