Έρχεται ο νέος αυτοκινητόδρομος της Μεσσηνίας -Οι δημοφιλείς τουριστικές περιοχές που θα ενώσει

Πύλος

Η ολοκλήρωση του νέου οδικού άξονα θα σημάνει τη μείωση των χρονοαποστάσεων μεταξύ δημοφιλών τουριστικών περιοχών και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

Μειωμένους χρόνους μετακίνησης, αυξημένη οδική ασφάλεια και νέες αναπτυξιακές προοπτικές θα χαρίσει στη Νοτιοδυτική Πελοπόννησο ο νέος οδικός άξονας Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, προϋπολογισμού 310 εκατ. ευρώ.

Το οδικό έργο υπεγράφη στις 24 Απριλίου 2023 και αφορά τμήμα μήκους 49 χλμ. έχοντας χαρακτηριστεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ως τμήμα του Δευτερεύοντος Εθνικού Δικτύου της χώρας. Ειδικότερα, το τμήμα Πύλος-Μεθώνη υπάγεται στην Εθνική Οδό Νο 9, Καλό Νερό-Πύλος-Μεθώνη και το τμήμα Πύλος-Καλαμάτα στην Εθνική Οδό 82, Σπάρτη-Καλαμάτα-Μεσσήνη-Βελίκα-Χατζή-Πύλος.

Τα έργα που θα γίνουν θα αναβαθμίσουν τον υφιστάμενο άξονα σε ταχείας κυκλοφορίας ανεβάζοντας τα επίπεδα οδικής ασφάλειας, μειώνοντας τους απαιτούμενους χρόνους και θα βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής. Το τελευταίο διάστημα οι εργασίες έχουν επιταχυνθεί και σύμφωνα με τοπικά ειδησεογραφικά μέσα, σε μεγάλο τμήμα του δρόμου πλέον είναι ευκρινής η χάραξη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περιλαμβάνει τα τμήματα Καλαμάτα-Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ., Ριζόμυλος-Πύλος μήκους 24,4 χλμ. και Πύλος-Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ.

Πιο συγκεκριμένα:

Ειδικότερα, το τμήμα Καλαμάτα-Ριζόμυλος αφορά στη βελτίωση του υφιστάμενου οδικού δικτύου συνολικού μήκους περίπου 16,4 χλμ. Η αρχή του έργου βρίσκεται σε υδιστάμενο ισόπεδο κόμβο, στην περιοχή της εξόδου από την πόλη της Καλαμάρας και το τέλος του στη ΧΘ 16+411 στην οποία συνδέεται με το οδικό τμήμα Ριζόμυλος-Πύλος.

Το τμήμα Πύλος-Ριζόμυλος χωροθετείται κοντά στην Πύλο σε απόσταση 380 μ. περίπου νοτιοδυτικά από τη θέση γνωστή ως «μηδέν», ενώ το πέρας της χάραξης στον οικισμό Ριζόμυλος όπου συναρμόζεται με τον οδικό άξονα Ριζόμυλος-Καλαμάτα.

Το τμήμα Πύλος-Μεθώνη χωροθετείται επί της υφιστάμενης Ε.Ο. Πύλος-Μεθώνη και ταυτίζεται με το τέλος της μελέτης «Ενιαία Παράκαμψη Γιάλοβας και Πύλου (Χ.Θ. 13+266,40), ενώ το πέρας χωροθετείται στη βόρεια είσοδο της πόλης Μεθώνης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο νέος δρόμος θα είναι ταχείας κυκλοφορίας, δηλαδή με πιο ήπια χαρακτηριστικά και δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση. Η διάρκεια της σύμβασης της ΣΔΙΤ με την οποία υλοποιείται το έργο, είναι 360 μήνες (30 χρόνια), από τα οποία τα 4 είναι για την κατασκευή και τα άλλα 26 για τη συντήρηση.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ