Ετοιμάζεται νέος αυτοκινητόδρομος που φορτίζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα -Πού βρίσκεται

Vinci Autoroutes 1

Η Vinci Autoroutes και το πανεπιστήμιο Gustave Eiffel, εξελίσσουν έναν νέο τύπο οδοστρώματος που φορτίζει τα ηλεκτρικά οχήματα κατά την οδήγηση.

Η γαλλική εταιρεία Vinci Autoroutes και το πανεπιστήμιο Gustave Eiffel που βρίσκεται στη Νάντη, εργάζονται ήδη πάνω στην κατασκευή ενός αυτοκινητόδρομου που έχει την δυνατότητα να φορτίζει τα ηλεκτρικά οχήματα, και οι πρώτες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για το τέλος του πρώτου τρίμηνο του 2025.

Η αλήθεια είναι ότι οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων πρέπει να πραγματοποιήσουν έναν προγραμματισμό πριν ταξιδέψουν, με σκοπό να καθορίσουν το που θα φορτίσουν κατά την διάρκεια του ταξιδιού τους.

Vinci Autoroutes 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να μην έχει όμως εκπλήξεις το ταξίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ο οδηγός του θα πρέπει να βρει τον κατάλληλο και φυσικά λειτουργικό σταθμό φόρτισης, χωρίς να χρειαστεί να πραγματοποιήσει κάποια παράκαμψη από την πορεία του. Και φυσικά θα πρέπει να εξοπλιστεί με υπομονή τους θερινούς μήνες των διακοπών, μιας και υπάρχει ενδεχόμενο να βρει ουρά στους φορτιστές. Εν ολίγοις, η διαδικασία δεν είναι πάντα και η πιο ευχάριστη για τους οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Παρόλα αυτά, πολλές εταιρείες εξελίσσουν νέες τεχνολογίες για να διευκολύνουν τη ζωή των οδηγών, με μία από αυτές να είναι εξαιρετικά υποσχόμενες. Πρόκειται για αυτή που μας έρχεται από την Vinci Autoroutes και αφορά την δημιουργία ενός δρόμου που έχει σχεδιαστεί για να φορτίζει τα ηλεκτρικά οχήματα που κινούνται σε αυτόν.

Vinci Autoroutes 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια, μεγάλο μέρος της εξέλιξης έχει πραγματοποιηθεί από το πανεπιστήμιο Gustave Eiffel. Επί του παρόντος, βρίσκονται σε εξέλιξη προπαρασκευαστικές εργασίες για ένα πείραμα στο οδικό δίκτυο. Αυτές θα πραγματοποιηθούν στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2025, με τα πρώτα έργα να υλοποιούνται στους γαλλικούς αυτοκινητόδρομους τον Νοέμβριο του 2024.

Πρόκειται για μια έξυπνη, αλλά ακριβή λύση. Η αρχή αυτής της καινοτόμου τεχνολογίας βασίζεται σε ηλεκτρικά πηνία που είναι εγκατεστημένα κάτω από το οδόστρωμα. Με μήκος περίπου 1μιση μέτρο και πλάτος 1 μέτρο, τοποθετούνται περίπου δέκα εκατοστά κάτω από την επιφάνεια του οδοστρώματος και στη μέση κάθε λωρίδας.

Vinci Autoroutes 3

Η ενέργεια προέρχεται από μία ισχυρή συσκευή διαχείρισης που είναι τοποθετημένη στην άκρη του δρόμου που επιτρέπει τη μεταφορά ενέργειας σε ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν βέβαια την αντίστοιχη τεχνολογία ασύρματης φόρτισης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το κόστος όμως για την εγκατάσταση αυτής της τεχνολογίας στους δρόμους είναι αρκετά μεγάλο. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, κάθε χιλιόμετρο δρόμου που προσφέρει επαγωγική φόρτιση κοστίζει 4 εκ. ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ