Το NIO ET9 θα έχει ηλεκτρονικό σύστημα διεύθυνσης και πέδησης

nio eve concept

Η NIO ανακοινώνει πως η νέα ηλεκτρική της ναυαρχίδα που θα ονομάζεται ΕΤ9, θα γίνει το πρώτο αυτοκίνητο της αγοράς, το οποίο θα χρησιμοποιεί ένα έξυπνο πλαίσιο… μέσω καλωδίων.

Όπερ σημαίνει ότι το σύστημα διεύθυνσης, όπως και το σύστημα πέδησης θα λειτουργούν με ηλεκτρονικό τρόπο (by-wire) αντί για μηχανικό. Τούτο επιβεβαιώθηκε επίσημα και από τον υπεύθυνο λογισμικού της κινεζικής εταιρείας, Xiao Baihong.

Υπενθυμίζουμε πως το Lexus RZ 450e, το Tesla Cybertruck και το Toyota bZ4X, διαθέτουν ήδη παρόμοιο σύστημα διεύθυνσης, ενώ η Renault σε συνεργασία με την Continental, ετοιμάζει κάτι αντίστοιχο για την αναβίωση του επερχόμενου R5.

NIO ET7
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι διαστάσεις του NIO ET9 και συγκεκριμένα το μήκος θα φτάνει τα 5,3 μέτρα, με μεταξόνιο γύρω στα 3,2 μέτρα. Από ότι φαίνεται λοιπόν, θα πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα οχήματα που θα διατίθενται προς αγορά. Κύριοι ανταγωνιστές του θα είναι η BMW i7 και η Mercedes-Benz EQS.

Η μπαταρία που θα το εξοπλίσει λέγεται πως θα είναι νέα ημι-στερεά 150 kWh (το κόστος της είναι όσο ενός ΕΤ5) και θα έχει τη δυνατότητα να παρέχει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων! Ιδιαίτερα εξελιγμένη αναμένεται να είναι και η ανάρτησή του.   

Όσον αφορά τους χώρους στο εσωτερικό, ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος της NIO, William Li, ο οποίος διένυσε με ένα ΕΤ7 και με μπαταρία 150 kWh, 1.044 χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση, ισχυρίζεται πως θα είναι συγκρίσιμος με μία Maybach. Όλα τα παραπάνω όμως έχουν και το ανάλογο αντίτιμο. Η τιμή της καινούργιας ηλεκτρικής λιμουζίνας πιθανολογείται πως θα ξεπεράσει τις 127.000 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ