Nissan: Δοκιμές σε ακραίες συνθήκες για το σύστημα e-4ORCE

nissan e-4force

Το Nissan e-4ORCE διασχίζει τα Πυρηναία, μέσα από τρεις χώρες, κατά τη διάρκεια εξαντλητικών δοκιμών.

Το σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς με διπλό κινητήρα, e-4ORCE, έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί ειδικά για να λειτουργεί σε ηλεκτρικά και «εξηλεκτρισμένα» οχήματα της Nissan και για να προσφέρει ασφαλείς επιδόσεις και αυτοπεποίθηση στον οδηγό, σε όλες τις συνθήκες και τις εποχές. Από τους ολισθηρούς και παγωμένους χειμώνες της Βαυαρίας μέχρι το ξηρότερο και φωτεινότερο ανοιξιάτικο σκηνικό των Άλπεων, η τεχνολογία e-4ORCE της Nissan είναι σχεδιασμένη για όλες τις εποχές του χρόνου.

Κατακτώντας το χιονισμένο ορεινό έδαφος των Πυρηναίων και οδηγώντας στο παγωμένο Circuit Andorra, την υψηλότερη μόνιμη πίστα αγώνων στον κόσμο που βρίσκεται στα 2.400 μέτρα,  με τις ακραίες χειμερινές συνθήκες, αυτή η δοκιμασία υπογραμμίζει την ικανότητα του e-4ORCE να παρέχει ανώτερο έλεγχο και χειρισμό σε όλες τις επιφανειακές συνθήκες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
nissan 4orce

Το "4ORCE" αναφέρεται στη φυσική ισχύ και ενέργεια του οχήματος, με το "4" να αντιπροσωπεύει τον έλεγχο όλων των τροχών. Οι ομάδες των μηχανικών των κινητήριων συνόλων της Nissan, συνδύασαν την πλήρη τεχνογνωσία τους σε τρία βασικά στοιχεία: διαχείριση ηλεκτροκινητήρα, συστήματα τετρακίνησης και τεχνολογίες ελέγχου πλαισίου, για να αναπτύξουν μια καινοτόμο τεχνολογία που παρέχει σιγουριά και δυναμική ισορροπία σε καθημερινά σενάρια οδήγησης.

Ως σύστημα διπλού κινητήρα, προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα χωροταξίας, αφαιρώντας την ανάγκη τοποθέτησης άξονα στήριξης, κάτι που απαιτεί ένα παραδοσιακό μηχανικό σύστημα. Τοποθετώντας έναν κινητήρα σε κάθε άξονα, υπάρχει περισσότερος εσωτερικός χώρος και δεν χρειάζεται να προστεθεί διαφορικό.

nissan ariya
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα τετρακίνησης e-4ORCE σχεδιάστηκε για χρήση είτε στα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης της Nissan, είτε με το πρωτοποριακό σύστημα e-POWER. Και στις δύο περιπτώσεις, οι  τροχοί κινούνται  αποκλειστικά από ηλεκτρικούς κινητήρες που τροφοδοτούνται από την μπαταρία. Στην περίπτωση του X-Trail, το σύστημα διπλού ηλεκτροκινητήρα έχει συνολική ισχύ 213 PS με έναν μπροστινό κινητήρα 150 kW και έναν πίσω κινητήρα 100 kW. Αυτό δημιουργεί μια δυναμική επιτάχυνση από 0-100 km/h σε 7 δευτερόλεπτα. Έχει 10.000 φορές ταχύτερη απόκριση ροπής πίσω, από ένα μηχανικό σύστημα 4WD.

Το Ariya e-4ORCE έχει συνολική ισχύ συστήματος 306 PS. Αυτό προσφέρει μια  συναρπαστική επιτάχυνση από 0-100 km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα. Και τα δύο οχήματα προσφέρουν οδηγική αυτοπεποίθηση και ευέλικτο χειρισμό σε όλες τις συνθήκες, επιτρέποντας μια ισχυρή αλλά ομαλή οδηγική εμπειρία.

Χάρη σε αυτόν τον ακριβή έλεγχο του συστήματος διπλού μοτέρ και τις δυνατότητες διανυσματικής ροπής πέδησης, το όχημα διατηρεί τη σωστή πορεία, είτε ο δρόμος είναι βρεγμένος -  γλιστερός, είτε καλύπτεται από χιόνι. Το κλειδί για την ισορροπία του οχήματος στο δρόμο είναι η ισορροπημένη κατανομή ισχύος από το σύστημα διπλού κινητήρα, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί σε 1/10000ο του δευτερολέπτου, πολύ πιο γρήγορα από τα παραδοσιακά μηχανικά συστήματα τετρακίνησης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ