Η νέα γενιά του ιαπωνικού sportscar, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό, εν λευκώ σχεδιασμένο από τη Nissan κι όχι ένα βελτιωμένο δημιούργημα της Nismo.
Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων και αγνής σπορ οδηγικής αίσθησης που θα παρουσιαστεί προς το τέλος αυτής της δεκαετίας, και εκτιμάται ότι θα είναι ο διάδοχος του GT-R.
Η μακροχρόνια αυτή καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι η εταιρεία της Yokohama θέλει, για λόγους βάρους, επιδόσεων και κόστους, να το εφοδιάζει με μπαταρίες στέρεου τύπου - που χρειάζονται ορισμένα χρόνια εξέλιξης ακόμη μέχρι την καθιέρωσή τους.
BUY NOW
Συγκεκριμένα, η Nissan στοχεύει να παρουσιάσει και να διαθέσει στην αγορά το πρώτο της αυτοκίνητο με μπαταρίες στέρεου τύπου το 2028 - και, βάσει αυτού, να αποκαλύψει στη συνέχεια το ηλεκτρικό sportscar της, το 2029 ή 2030. Εκείνο τον καιρό η αγορά των sportscars και supercars αναμένεται να έχει κατακλυστεί από αντίστοιχες ηλεκτρικές Porsche, Polestar ή και McLaren.
Ο σχεδιασμός του νέου ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου της Nissan είναι πολύ πιθανό ότι θα αντλεί κάποιες ιδέες και λεπτομέρειες από το εικονιζόμενο πρωτότυπο Max-Out, ένα αμιγώς ηλεκτρικό coupe / roadster που οι Ιάπωνες παρουσίασαν νωρίτερα φέτος. Ωστόσο, η σιλουέτα του αναμένεται να μην ξεφεύγει ιδιαίτερα από το coupe/sedan σχήμα των προηγούμενων GT-R.
Θυμίζουμε ότι το GT-R έπαψε να διατίθεται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2022, διότι πλέον -μετά από 13 χρόνια- δεν πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων της γηραιάς ηπείρου. Ο ηλεκτρικός διάδοχός του φυσικά δεν θα έχει τέτοια εμπόδια, ώστε να επαναφέρει το εμβληματικό ιαπωνικό sportscar και πάλι στα μέρη μας - μαζί με όλα τα υπόλοιπα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά (βασισμένα πιο πολύ στο Max-Out) που προγραμματίζει να λανσάρει η Nissan τα προσεχή χρόνια.