Η μακροχρόνια λίστα αναμονής μιας καινούριας Ferrari δεν άφησε ανεπηρέαστο ούτε τον Carlos Sainz, που χρειάστηκε να περιμένει μισό χρόνο για να παραλάβει τη νέα του, συλλεκτική 812 Competizione.
Ο Ισπανός, οδηγός της Scuderia στη Formula 1, παρήγγειλε πριν από έξι μήνες την 812 Competizione, εκτενώς εξατομικευμένη στις δικές του προτιμήσεις. Για να το γιορτάσει, πήγε στο Μαρανέλο και την παρέλαβε φορώντας το καπέλο του Άγιου Βασίλη, υπονοώντας ότι τα Χριστούγεννα ήρθαν νωρίτερα για εκείνον.
Αυτό ήταν ένα ευχάριστο επιστέγασμα μιας δύσκολης χρονιάς για εκείνον, και για τη Scuderia, στη Formula 1. Ναι μεν η Ferrari F1-75 ήταν εξ αρχής ανταγωνιστική, αλλά στο πρώτο μισό της σεζόν ο Carlos Junior είχε δυσκολίες να τη φέρει στα μέτρα του. Κι έπειτα, όταν ο Ισπανός κέρδισε στο GP Βρετανίας την πρώτη νίκη της καριέρας του, στο δεύτερο μισό της σεζόν η ιταλική ομάδα έχασε το «τρένο» της εξέλιξης και έμεινε πίσω σε απόδοση από τη Red Bull Racing - χάνοντας από νωρίς τους τίτλους του 2022.
BUY NOW
Ο Sainz, που ανανέωσε μέσα στη χρονιά το συμβόλαιό του με τη Ferrari μέχρι το τέλος του 2024, έλαβε ως δώρο ένα Volkswagen Golf όταν μπήκε στη Formula 1, με την Toro Rosso. Οδηγούσε το ίδιο αυτοκίνητο και όταν πήγε στη Renault, αλλά έπειτα στη McLaren απέκτησε μία McLaren 720S και μία 600 LT Spyder.
Τώρα, ως οδηγός της Scuderia, παρήγγειλε μια 812 Competizione - το νέο supercar που λάνσαρε η ιταλική εταιρεία το 2021 και θα κατασκευάσει σε μόλις 999 αντίτυπα για όλο τον κόσμο. Είναι ένα παραδοσιακό supercar της παλιάς σχολής, από την άποψη ότι διαθέτει ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα 6.5 λίτρων, και ισχύος 830 ίππων.
Η 812 Competizione σημειώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερα από 3'' και αγγίζει τελική ταχύτητα της τάξης των 340 km/h. Το κόστος κάθε αντιτύπου, ανάλογα με την εξατομίκευσή του, κυμαίνεται από 400 μέχρι 600 χιλιάδες ευρώ.