Πολλά είναι αυτά που χωρίζουν τις δύο κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ιταλίας. Αλλά αμφότερες έχουν δημιουργήσει μια λίστα με κανόνες που πρέπει να τηρούνται με θρησκευτική ευλάβεια.
Άλογο εναντίον ταύρου, Maranello εναντίον Sant’ Agata Bolognese, Ferrari εναντίον Lamborghini. Δύο αντίρροπες δυνάμεις που βρίσκονται σε αέναη κόντρα, με τρόπαιο να τραβήξουν στο πελατολόγιό τους τους έχοντες και κατέχοντες φίλους της γρήγορης και πολυτελούς οδήγησης.
Η ατέρμονη προσπάθεια τους να αναρριχηθούν στην κορυφή, με φόντο το περίλαμπρο αυτοκινητικό στέμμα δεν αφορά αποκλειστικά το τελικό προϊόν που φτάνει στο γκαράζ του αγοραστή, αλλά ξεκινά από τους χώρους εργασίας, εκεί που οι χιλιάδες εξειδικευμένοι υπάλληλοί τους εργάζονται πυρετωδώς, φέρνοντας εις πέρας το έργο που τους έχει ανατεθεί.
BUY NOW
Κάθε δραστηριότητά τους υπάγεται σε ένα αυστηρό κανονιστικό πλαίσιο που ουδείς μπορεί να περιφρονήσει, με την τήρηση των κανόνων να αποτελεί βασικό συστατικό της συνταγής επιτυχίας. Ακολουθεί ο «Δεκάλογος» του καλού υπαλλήλου σε Ferrari και Lamborghini.
1. Lamborghini: Να αποφεύγονται οι συζητήσεις
Η εταιρεία από τη Sant’ Agata Bolognese αποτρέπει τους υπαλλήλους της από το να μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με τις τοποθεσίες όπου λαμβάνουν χώρα οι συζητήσεις, ενώ απαγορεύεται η υποβολή ερωτήσεων σχετικά με την εργασία στους συναδέλφους που δεν είναι αρμόδιοι επί του εκάστοτε θέματος. Εφόσον υπάρχει κάποια απορία καλούνται να απευθυνθούν στον προϊστάμενό τους.
Με αυτόν τον τρόπο εξαλείφεται η πιθανότητα αποκάλυψης πληροφοριών σε «κατασκόπους» ή χάκερ που προσποιούνται ότι είναι υπάλληλοι της εταιρείας για να αποσπάσουν χρήσιμες πληροφορίες.
2. Ferrari: Να στέκεστε στο πλευρό των εργαζομένων
Μολονότι θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο σε κάθε εργασιακό περιβάλλον, είναι ιδιαίτερα τιμητικό για τη Ferrari που στέκεται στο πλευρό των εργαζομένων, ζητώντας από τους προϊσταμένους να ακούν τα παράπονα του προσωπικού. Κάθε εργαζόμενος μπορεί να εκφέρει την άποψή του, η οποία εισακούεται στα ανώτερα κλιμάκια.
3. Lamborghini: Μη διορθώνεται τις ψευδείς ειδήσεις στις σελίδες μας
Η διάδοση του διαδικτύου και οι εκατοντάδες πλατφόρμες κοινωνικές δικτύωσης επιτρέπουν στους πολίτες να εκφράσουν την άποψή τους. Παρ’ όλα αυτά, δεν απουσιάζουν και τα φαινόμενα παραπληροφόρησης που ενδέχεται να ζημιώσουν πρόσωπα και εταιρείες. Εφόσον τα κακόβουλα σχόλια έχουν ως αποδέκτη τη Lamborghini, οι εργαζόμενοί της καλούνται να ενημερώσουν για το εκάστοτε περιστατικό στους προϊστάμενούς τους, αντί να αποκαταστήσουν οι ίδιοι την τάξη.
4. Ferrari: Δεν μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας
Αναμφίβολα, οι εργαζόμενοι της Ferrari έχουν καθημερινά την ευκαιρία να συστήνονται με τα κορυφαία αυτοκίνητα της. Από την άλλη, ουδείς μπορεί να τα αγοράσει, εξαιρουμένων των Charles Leclerc και Carlos Sainz Jr.
5. Lamborghini: Απαγορεύονται τα ακριβά δώρα
Δεν είναι λίγες οι εταιρείες που διοργανώνουν πλουσιοπάροχα γεύματα και δωρίζουν πολύτιμα αντικείμενα στους υπαλλήλους της. Αυτά, όμως, δεν έχουν θέση στη Lamborghini που τα απαγορεύει δια ροπάλου.
6. Ferrari: Απαγορεύονται οι εκπτώσεις
Όπως προαναφέραμε, οι μοναδικοί υπάλληλοι της Ferrari που μπορούν να αποκτήσουν τα κορυφαία τετράτροχα της εταιρείας είναι οι οδηγοί της στη F1. Ακόμα και αυτοί, όμως, δεν επωφελούνται από κάποια έκπτωση, μιας και για τις αγορές τους καλούνται να πληρώσουν το πλήρες ποσό.
7. Lamborghini: Προσοχή στις συζητήσεις με ανταγωνιστές
Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να απαγορεύει στους εργαζομένους της μάρκας να συζητούν και να συναναστρέφονται με υπαλλήλους ανταγωνιστικών εταιρειών. Παρ’ όλα αυτά, απαγορεύεται να τους γνωστοποιούν πληροφορίες για τη δουλειά τους.
8. Ferrari: Μιλήστε, αλλά όχι για τα πάντα
Όπως και στη Lamborghini, οι εργαζόμενοι της Ferrari μπορούν να είναι εξωστρεφείς και να συνάπτουν φιλικές σχέσεις με τον οποιοδήποτε. Δεν μπορούν όμως να αποκαλύπτουν πληροφορίες, πριν γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις ή λάβουν την έγκριση των προϊστάμενών τους
9. Lamborghini: Μην ανοίγετε όλα τα emails
Με τη δράση των χάκερς να έχει εξελιχθεί σε μάστιγα και τις απόπειρες αποκλοπής πολύτιμου υλικού να ευδοκιμούν, η Lamborghini ζητά από τους εργαζομένους να… διπλοτσεκάρουν τα μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίες προτού τα ανοίξουν.
10. Ferrarri: Δεν ασκούμε κριτική στην εταιρείας
Για τους περισσότερους φίλους της αυτοκίνησης, η Ferrari είναι ένας επίγειος παράδεισος. Επομένως, απαιτείται να αποφεύγονται τα αρνητικά σχόλια, τα οποία ενδέχεται να κατεδαφίσουν τον μύθο που έχει χτιστεί γύρω από το όνομα της εταιρείας.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ