Ο Elon Musk απέλυσε κρατικούς υπαλλήλους που ερευνούσαν τα αυτόνομα αυτοκίνητα της Tesla

Elon Musk

Στις πρόσφατες απολύσεις στον δημόσιο τομέα των ΗΠΑ από το Τμήμα Κυβερνητικής Αποτελεσματικότητας του Elon Musk, περιλαμβάνονται και ορισμένοι ειδικοί σε θέματα ασφάλειας αυτόνομων αυτοκινήτων, μεταξύ των οποίων και μοντέλα της Tesla.

Μεταξύ άλλων, η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ (NHTSA) διεξάγει έρευνες για περιστατικά που αφορούν το σύστημα αυτόνομης οδήγησης FSD (Full Self-Driving), αλλά και το Autopilot της Tesla. Αυτές οι έρευνες ξεκίνησαν έπειτα από καταγγελίες πολιτών.

Από την άλλη μεριά, το Τμήμα Κυβερνητικής Αποτελεσματικότητας (DOGE) είναι ένα συμβουλευτικό όργανο που συγκρότησε ο Donald Trump και όρισε επικεφαλής τον Elon Musk, του οποίου μία από τις πρώτες αποστολές ήταν να μειώσει τις δαπάνες στον αμερικανικό δημόσιο τομέα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μία από τις πρώτες ενέργειες που ανέλαβε ο Elon Musk μόλις ανέλαβε το DOGE τον Φεβρουάριο ήταν να προχωρήσει σε εκατοντάδες απολύσεις κρατικών υπαλλήλων. Σύμφωνα με τους Financial Times, απολύθηκαν και 30 υπάλληλοι που ήταν υπεύθυνοι για την εποπτεία της ασφάλειας των αυτόνομων αυτοκινήτων, μεταξύ των οποίων και μοντέλα της Tesla.

Tesla-Musk-1

Ένας από τους υπαλλήλους που απολύθηκαν από το Γραφείο Ασφάλειας Αυτοκινήτων της NHTSA εξήγησε στην εφημερίδα Financial Times ότι το κλείσιμο του τμήματος «μπορεί να αποδυναμώσει την ικανότητα της NHTSA να κατανοήσει τις τεχνολογίες της αυτόνομης οδήγησης».

Αξιοσημείωτο είναι ότι ο ιδιοκτήτης του X (πρώην Twitter) είχε ανακοινώσει πριν μερικούς μήνες ότι η Tesla επιθυμεί να λανσάρει ρομποταξί για αστικές μετακινήσεις χωρίς οδηγό.

Tesla-Musk-3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι απολύσεις ήρθαν επίσης μόλις μερικούς μήνες μετά την έκδοση ενός νέου ρυθμιστικού πλαισίου από την NHTSA που θα μπορούσε να χαλαρώσει τους κανονισμούς για τα αυτόνομα αυτοκίνητα, αλλά σε αντάλλαγμα, οι κατασκευαστές θα έπρεπε να μοιράζονται περισσότερα δεδομένα με τον ρυθμιστικό φορέα.

Ωστόσο με το γραφείο ασφάλειας κλειστό, η εφαρμογή αυτής της ρύθμισης θα καθυστερήσει, αφού δεν υπάρχει κανείς για να την συντονίσει.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ