O πρώην πρωταθλητής της F1 συνδύασε το αμερικανικό ντεμπούτο της νέας «κεντρο-μήχανης» Lotus Emira με έναν γρήγορο γύρο στη διάσημη Laguna Seca Raceway της Καλιφόρνιας.
Η νέα Emira, η τελευταία Lotus με κινητήρα εσωτερικής καύσης (πριν το πέρασμα της εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση) θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα της στη μεγάλη αμερικανική εκδήλωση του αυτοκινήτου Monterey Car Week, επίσης στην Καλιφόρνια, τις προσεχείς ημέρες. Αλλά πριν από αυτό έκανε ένα πέρασμα από τη φαντασμαγορική και άκρως τεχνική πίστα της Laguna Seca, και από τη διάσημη κατηφορική στροφή Corkscrew, τα χέρια του Jenson Button.
Με το γυρολόγιό της στη Laguna Seca, η εταιρεία του Norfolk ήθελε να αποδείξει ότι η νέα Emira διατηρεί ανέπαφη την διαχρονική αρετή των Lotus για τις ικανότητες τους στην πίστα και για την απολαυστική τους σπορ οδική συμπεριφορά - ειδικά με δεδομένο ότι λανσάρει την Emira ως πιο «ήπια» και «καθημερινά πρακτική» σε σχέση με την Evora GT.
BUY NOW
Σε σχέση με την τελευταία, η Emira είναι μικρότερη σε μήκος και πλάτος, ενώ επιμέρους στιλιστικά της στοιχεία όπως οι πλευρικοί αεραγωγοί και τα φωτιστικά της σώματα έχουν σαφείς επιρροές από το ηλεκτρικό hypercar Lotus Evija. Η άνεσή της σε σχέση με την Evora έχει να κάνει και με τα υλικά, τις ψηφιακές τεχνολογίες -και ακόμα και το υποβραχιόνιο του οδηγού- στο εσωτερικό της.
Η πισωκίνητη Emira θα διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρα. Ένας V6 3.5 λίτρων (προερχόμενος από την Toyota) θα έχει ισχύ περίπου 400 ίππων, ενώ ένας τετρακύλινδρος εν σειρά 2.0 Turbo (της AMG) θα αποδίδει περί τους 360 ίππους. Ο πρώτος θα συνοδεύεται από μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, και ο δεύτερος με το νέο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, ενώ το βάρος της Emira δεν αναμένεται να ξεπερνά τα 1.360 κιλά.
Πέραν της Lotus που παρουσιάζει εκεί την Emira, ο Jenson Button βρίσκεται στην Καλιφόρνια για την Monterey Car Week, όπου πρόκειται να συμμετάσχει στην πρώτη παρουσίαση της Radford Type 62-2. Πρόκειται για μια σύγχρονη αναβίωση, από τον βρετανικό οίκο Radford, της μυθικής Lotus Type 62.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ