Μπροστά από το αρχικό χρονοδιάγραμμα βρίσκεται ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος που θα εξασφαλίσει ταχύτερη και ευκολότερη πρόσβαση στην Πελοπόννησο.
Με ρυθμούς εξπρές εκτελούνται οι εργασίες κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος, ο οποίος θα διευκολύνει την πρόσβαση στην Πελοπόννησο και θα δώσει μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση στη μεγάλη χερσόνησο της Ελλάδας.
Τους ταχείς ρυθμούς υλοποίησης του έργου διαπίστωσε δια ζώσης ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, κατά την επίσκεψή του στην Αχαΐα, συνοδευόμενος από τον πρωθυπουργό της χώρας, Κυριάκο Μητσοτάκη.
BUY NOW
Όπως, μάλιστα, επισήμανε ο κ. Καραγιάννης, σε ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο facebook, ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος «είναι ήδη 3 μήνες πιο μπροστά από το αρχικό χρονοδιάγραμμά του και όπως όλα δείχνουν θα ολοκληρωθεί νωρίτερα η κατασκευή του».
Τα βασικά στοιχεία του έργου
Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος έχει συνολικό μήκος 74,5 χλμ. και υλοποιείται σε δύο τμήματα. Το πρώτο είναι το Μιντιλόγλι-Κάτω Αχαΐα, μήκους 13 χλμ. που αφορά στη διαπλάτυνση της υφιστάμενης εθνικής οδού, ενώ το δεύτερο τμήμα (61,5 χλμ.), με το υπόλοιπο έργο να αφορά έναν ολοκαίνουργιο αυτοκινητόδρομο από την Κάτω Αχαΐα έως τον κόβμο του Πύργου.
Μόλις ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος (εκτιμάται εντός του 2025), το ταξίδι από την Αθήνα μέχρι τον Πύργο θα διαρκεί περίπου 2 ώρες και 45 λεπτά.
Το συνολικό κόστος κατασκευής θα ανέλθει σε 331 εκ. ευρώ και χρηματοδοτείται από έναν συνδυασμό ιδιωτικών κεφαλαίων των μετόχων, τραπεζικών δανείων, ευρωπαϊκών κονδυλίων και συμβολή ελληνικού δημοσίου.
Η κατασκευή του έργου έχει απαιτήσει τη δημιουργία 800 θέσεων εργασίας, ενώ για τη λειτουργιά του νέου αυτοκινητόδρομου θα υπάρξουν 200 μόνιμες θέσεις εργασίας.
Ο αυτοκινητοδρόμος θα σηματοδοτήσει - μεταξύ άλλων - την αύξηση του τοπικού τουρισμού, ενώ θα χαρίσει ευκολότερη πρόσβαση στα λιμάνια Κυλλήνης & Κατάκολου και στο αεροδρόμιο Αραξού.