Ο νέος γίγαντας των ωκεανών βγήκε στις θάλασσες -Το πλοίο που σπάει τα ρεκόρ στη μεταφορά αυτοκινήτων

Hyundai Glovis car carrier lng 1

Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία logistics Hyundai Glovis, μέλος του Ομίλου Hyundai Motor, παρήγγειλε έξι τεράστια πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών με κινητήρες διπλού καυσίμου LNG.

Η πρόσφατη ναυπηγική σύμβαση υπεγράφη στα μέσα του προηγούμενου μήνα, μεταξύ της Hyundai Glovis και της κινέζικης Guangzhou Shipyard International (GSI), μέλος του China State Shipbuilding Corporation (CSSC).

Hyundai Glovis car carrier lng 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο νέος τύπος βαποριών εξελίχθηκε και σχεδιάστηκε από κοινού με το GSI και το Ινστιτούτο Σχεδιασμού Πλοίων της Σαγκάης και λέγεται ότι είναι «ο μεγαλύτερος στον κόσμο» μεταφορέας αυτοκινήτων με κινητήρα διπλού καυσίμου της MAN.

Η παραγγελία των έξι πλοίων αποτελεί μέρος μιας μεγάλης παρτίδας πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων με κινητήρες διπλού καυσίμου που θα κατασκευαστούν από την GSI και θα λειτουργούν από τη Hyundai Glovis.

Ήδη, το Glovis Solar, το πρώτο από τα νέα αυτά πλοία χωρητικότητας 10.800 αυτοκινήτων το κάθε ένα έκανε το παρθενικό του ταξίδι μέχρι τη Γερμανία, όπου φόρτωσε οχήματα στο λιμάνι του Μπρεμερχάβεν και του Αμβούργου, με προορισμό τη Μέση Ανατολή.

Hyundai Glovis car carrier lng 3

Τα τελευταία χρόνια παρατηρήθηκε μεγάλη ζήτηση για πράσινη και φιλική προς το περιβάλλον ναυτιλιακή μεταφορά στο παγκόσμιο εμπόριο αυτοκινήτων. Οι Κινέζοι ναυπηγοί έχουν κάνει σημαντικά βήματα προόδου εξασφαλίζοντας περισσότερες από 100 παραγγελίες στην κατηγορία των πλοίων που μεταφέρουν οχήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρσι τα κινεζικά ναυπηγεία κέρδισαν τις περισσότερες από τις νέες παραγγελίες παγκοσμίως για πλοία αυτού του τύπου. Μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2023, οι κινεζικές ναυπηγικές εταιρείες έλαβαν παραγγελίες για 43 πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, αντιπροσωπεύοντας το 97,7% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς.

Hyundai Glovis car carrier lng 4

Στις αρχές του 2024, η BYD, ο γνωστός κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων με έδρα την Κίνα, παρέλαβε το πρώτο της πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων με κινητήρες διπλού καυσίμου.

Η παράδοση του BYD Explorer No.1 σηματοδότησε την αρχή μιας νέας εποχής, αυτής της μεταφοράς αυτοκινήτων εγχώριας κατασκευής από την Κίνα με πλοία αυτού του τύπου.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ