Δείτε πώς κατασκευάζει η Ferrari τα μοντέλα της (video)

Ferrari SF90 Stradale 1

Άπαντες έχουμε αντικρίσει ένα μοντέλο της Ferrari στο δρόμο, αλλά ελάχιστοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη διαδικασία κατασκευής του.

Η Ferrari δεν χρειάζεται συστάσεις. Πρόκειται για έναν από τους κορυφαίους παραγωγούς supercars, τα οποία έχουν γίνει αφίσα στα δωμάτια εκατομμύριων ανθρώπων ανά τον κόσμο.

Τα τετράτροχα στολίδια της θρυλικής ιταλικής εταιρείας παίρνουν «σάρκα και οστά» σε ένα εργοστάσιο στο Μαρανέλο, το οποίο επισκέφτηκε η ομάδα του Youtube καναλιού "Frame", παρέχοντάς μας τη δυνατότητα να γνωρίσουμε τις τεχνικές που ακολουθούνται.

ferrari maranello
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως φαίνεται και στο βίντεο, κάθε αυτοκίνητο ξεκινά ως «σκελετός», πάνω στον οποίο εφαρμόζεται η τεχνική της ηλεκτροαπόθεσης. Πρόκειται για μια διαδικασία κατά την οποία μια μεταλλική επικάλυψη τοποθετείται στην επιφάνεια ενός μετάλλου, με απλή ηλεκτρόλυση υδατικού διαλύματος. Ακολούθως, το όχημα βάφεται με ρομποτικούς βραχίονες πολλαπλών αξόνων, οι οποίοι επικαλύπτουν το αυτοκίνητο με μεγάλη ακρίβεια.

Στο βίντεο, βλέπουμε τεχνίτες της Ferrari να φιλοτεχνούν μία SF90. Με μεγάλη προσοχή, εφαρμόζουν ταινία στο αυτοκίνητο και ψεκάζουν σπορ ρίγες στο καπό και την οροφή.

Στη συνέχεια ο σκελετός τοποθετείται σε έναν ασφαλή μηχανισμό, επιτρέποντας στο προσωπικό του εργοστασίου να ενσωματώσει πάνω του τα περισσότερα από τα τμήματα του αμαξώματος. Η τελευταία πινελιά είναι, φυσικά, το εμβληματικό λογότυπο της Ferrari.

ferrari maranello

Μετά επιστρατεύονται βραχίονες χειρισμού, οι οποίοι φροντίζουν για την εγκατάσταση μεγάλου βάρους τμημάτων του supercar όπως είναι ο πίνακας οργάνων και το ταμπλό. Οι βραχιόνες χρησιμοποιούνται -μεταξύ άλλων- για την τοποθέτηση των θυρών, αλλά και των βάσεων των καθισμάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συνέχεια ακολουθεί η συναρμολόγηση του κινητήρα, ο οποίος αποτελεί και την ψυχή κάθε μοντέλου που βγαίνει από το εργοστάσιο.

Σημειώνεται ότι στο βίντεο βλέπουμε και τη Ferrari Monza SP2, τη διθέσια εκδοχή της Monza SP1 (σ.σ. είναι μονοθέσια). Αμφότερα τα μοντέλα βασίζονται σην 812 Superfast και είναι ιδιαίτερα σπάνια μιας και παράγονται σε μόλις 500 κομμάτια.

Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ