Οι BMW και Valeo ετοιμάζουν τα νέα «αυτοματοποιημένα» parking

BMW iX M60 1

BMW και η Valeo συνάπτουν στρατηγική συνεργασία για την από κοινού ανάπτυξη της αυτοματοποιημένης εμπειρίας στάθμευσης επιπέδου 4 (L4) επόμενης γενιάς.

Το BMW Group και η Valeo προάγουν τώρα τους μακροχρόνιους δεσμούς τους στο επόμενο επίπεδο με μια νέα συνεργασία. Μετά τη σημαντική ανακοίνωση της συνεργασίας τους με επίκεντρο τον κεντρικό ελεγκτή των συστημάτων ADAS, τους αισθητήρες καθώς και το λογισμικό για τη στάθμευση και τους ελιγμούς της επερχόμενης γενιάς οχημάτων "Neue Klasse" της BMW, το BMW Group και η Valeo ενώνουν τώρα τις δυνάμεις τους για την από κοινού εξέλιξη πλήρως αυτοματοποιημένων τεχνολογιών στάθμευσης μέχρι το επίπεδο 4 (L4).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
bmw valeo

Τον Ιανουάριο οι δύο εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία για μία στρατηγική συνεργασία, η οποία θα επικεντρωθεί στην εξέλιξη της επόμενης γενιάς εμπειρίας στάθμευσης υψηλών προδιαγραφών για πελάτες σε ιδιωτικά γκαράζ και εγκαταστάσεις στάθμευσης. Από την αυτοματοποιημένη υποβοήθηση ελιγμών (Automated Maneuver Assistance) μέχρι την αυτοματοποιημένη υπηρεσία στάθμευσης (Automated Valet Parking) επιπέδου 41, όλες οι λειτουργίες θα βασίζονται στην τεχνολογία και τους αισθητήρες του αυτοκινήτου. Η συνεργασία προβλέπει επίσης την ανάπτυξη υπηρεσιών που βασίζονται σε υποδομές για την εμπειρία της πλήρως αυτοματοποιημένης στάθμευσης και φόρτισης σε ενεργοποιημένες δημόσιες εγκαταστάσεις και χώρους στάθμευσης.

Οι λειτουργίες λογισμικού βασίζονται στην τρέχουσα στοίβα λογισμικού αυτοματοποιημένης στάθμευσης που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με την BMW iX το 2021. Στην επόμενη γενιά, αυτή θα επεκταθεί περαιτέρω με μια ισχυρή υπολογιστική πλατφόρμα που θα φιλοξενεί τους αλγορίθμους που θα εξελιχθούν από κοινού.

Τι είναι το Automated Valet Parking

Το Automated Valet Parking (AVP) προσφέρει στους οδηγούς και τους επιβάτες μια πλήρως αυτοματοποιημένη εμπειρία στάθμευσης χωρίς οδηγό. Σε ένα σημείο αποβίβασης ο οδηγός απομακρύνεται από το αυτοκίνητο και αυτό αναλαμβάνει καθήκοντα όπως η αυτόνομη ανεύρεση θέσης στάθμευσης και οι απαραίτητοι ελιγμοί για την είσοδο και την έξοδο από αυτή. Επίσης το σύστημα μπορεί να επαναφέρει το όχημα σε ένα σημείο παραλαβής για να επιστραφεί στον οδηγό. Για τη βέλτιστη χρήση του χρόνου στάθμευσης, μπορούν να εφαρμοστούν πρόσθετες υπηρεσίες όπως η πλήρως αυτοματοποιημένη φόρτιση ή το πλήρως αυτοματοποιημένο πλύσιμο. Τέτοιες λειτουργίες προσφέρουν πραγματικά οφέλη στους πελάτες ως προς την άνεση και την ασφάλεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
bmw valeo

Σύμφωνα με το προσχέδιο ενός επερχόμενου προτύπου ISO, οι αυτοματοποιημένες λύσεις στάθμευσης θα κατατάσσονται σε δύο κύριες κατηγορίες, τα συστήματα Type 1 και τα συστήματα Type 2. Για ένα σύστημα Type 1, οι απαραίτητες τεχνολογίες (συμπεριλαμβανομένων όλων των αισθητήρων, των υπολογιστικών μονάδων και των αλγορίθμων) τρέχουν στο όχημα, ενώ για ένα σύστημα Type 2, οι τελευταίες (συμπεριλαμβανομένων των αισθητήρων και του συστήματος διαχείρισης AVP) είναι εγκατεστημένες στη σχετική υποδομή, π.χ. στο χώρο στάθμευσης, και το όχημα ελέγχεται από την υποδομή. Η συνεργασία υποστηρίζει τόσο το AVP Type 1 όσο και το Type 2 και θα επιδιώξει τις πιο προηγμένες λύσεις για εμπειρίες στάθμευσης επόμενης γενιάς μέχρι το επίπεδο 4 (L4), σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς και των πελατών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ