Οι τροχοί που η Bentley χρειάστηκε πέντε χρόνια για να κατασκευάσει

Bentley Bentagya 22'' Wheels

Η Bentley, μέσω του οίκου Mulliner, παρουσίασε τις μεγαλύτερες ανθρακονημάτινες ζάντες παραγωγής στον κόσμο, διάστασης 22 ιντσών, που προστίθενται στον προαιτερικό εξοπλισμό εξατομίκευσης της Bentayga.

Ο οίκος Mulliner της Bentley ειδικεύεται στην κατασκευή εξατομικευμένων (custom) εξαρτημάτων για τα πολυτελή αυτοκίνητα της βρετανικής εταιρείας. Το τελευταίο από τα εξαρτήματα αυτά, που προορίζεται αποκλειστικά για το πολυτελές SUV Bentayga, είναι οι ζάντες ανθρακονημάτων 22 ιντσών που χρειάστηκαν πέντε χρόνια εξέλιξης και δοκιμών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο λόγος για τον οποίο χρειάστηκαν τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα για την παραγωγή τους ήταν το βάρος και τα φορτία στα οποία καλούνται να ανταπεξέλθουν, από τις απαιτήσεις της 3 τόννων Bentayga - ειδικά αν αυτή οδηγείται στο όριο στην πίστα. Εντέλει, όμως, έλαβαν την έγκριση από τον οργανισμό πιστοποίησης ποιότητας TUV.

Η Mulliner συνεργάστηκε για την κατασκευή τους με την εταιρεία συνθετικών υλικών Bucci Composites, παράλληλα με το πρόγραμμα σχεδιασμού και εξέλιξης της νέας Bentayga. Για την κατασκευή τους η πρώτη ανέπτυξε μια καινοτομική μέθοδο -μέσω μεμονωμένης επίστρωσης κάθε επιπέδου των ανθρακονημάτων- που αποτρέπει τα κλαταρίσματα στο ενδεχόμενο βίαιης πρόσκρουσης της ζάντας.

Για την έγκρισή τους από τον οργανισμό TUV οι ζάντες καταπονήθηκαν εκτενώς, μέσω της υπερβολικής πίεσης του αέρα του ελαστικού, του περάσματος από πολύ σκληρά εδάφη και κακοτεχνίες της ασφάλτου, καθώς και της μεταφοράς βαρών από ακραίες «εκρήξεις» της ροπής του κινητήρα και από τις απαιτήσεις της αγωνιστικού ρυθμού οδήγησης, η οποία συντελέστηκε στην μεγάλη πίστα του Nurburgring.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τιμή των ζαντών δεν έχει δημοσιοποιηθεί από τη Bentley, αλλά φυσικά δεν αναμένεται να είναι ευκαταφρόνητη. Όσοι τις επιλέξουν θα έχουν να κερδίσουν περιορισμό του βάρους κατά 6 κιλά από κάθε τροχό, κι έτσι μικρότερη μη αναρτώμενη μάζα, καλύτερη κατευθυντικότητα λόγω της αυξημένης ανθεκτικότητας των τροχών, βελτιωμένη απόδοση των φρένων και χαμηλότερη φθορά των πίσω ελαστικών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ