Οι εξωπραγματικές επιδόσεις του Hennessey Venom F5 -Δείτε το Video

Hennessey Venom F5

Η αμερικανική Hennessey συνεχίζει να εξελίσσει και να επιδεικνύει τις εκρηκτικές δυνατότητες του hypercar Venom F5 των 1.817 ίππων - όπως την υπέρβαση ταχύτητας 350 km/h σε απόσταση μόλις 800 μέτρων.

Ο κινητήρας με το προσωνύμιο “Fury” (θυμός) που πυροδοτεί το Venom F5 είναι ένας V8 με χωρητικότητα 6.6 λίτρων και με διπλό τούρμπο, κατατάσσοντας το αμερικανικό hypercar στα πιο ισχυρά αυτοκίνητα δρόμου στον κόσμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθώς η Hennessey έχει θέσει το φιλόδοξο στόχο να πετύχει την εξωφρενική ταχύτητα των 300 μιλίων την ώρα (482 km/h), οι Αμερικανοί έκαναν μια μικρή επίδειξη της εκρηκτικότητας του αυτοκινήτου στο μισό μίλι (800 μέτρα).

Ο ιδρυτής της εταιρείας John Hennessey κάθισε στο μπάκετ και “εκτόξευσε” το Venom F5 στο μισό μίλι, με ταχύτητα εξόδου τα 352.5 km/h. Λίγο μετά πήρε το τιμόνι ο οδηγός δοκιμών της εταιρείας, David Donohue, στη συνέχεια μπήκε στη θέση του οδηγού, και πέτυχε την ακόμα πιο εντυπωσιακή ταχύτητα εξόδου των 357,1 km/h.

Τα πλάνα από το εσωτερικό της προσπάθειας του John Hennessey δείχνουν ότι, μετά από μια αρχική καθυστέρηση που οφειλόταν στην πρόσφυση του δρόμου, καθώς ξεπερνά τα 60 μίλια/ώρα (96 km/h) το Venom F5 αρχίζει να επιταχύνει με τρομακτικό ρυθμό. Λίγο αργότερα, σπάει το κάποτε μυθικό όριο των 200 μιλίων/ώρα (320 km/h) χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Hennessey σημειώνει ότι οι ικανότητες του Venom F5 στην ευθεία είναι ακόμη πιο εντυπωσιακές, δεδομένου ότι οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν υπό βροχή και με αρκετά ψηλές θερμοκρασίες (27-32° Κελσίου).

Το Venom F5 έχει ήδη πετύχει ανώτατη ταχύτητα της τάξης των 437 km/h στο πλαίσιο του προγράμματος εξέλιξής του, και νωρίτερα φέτος ο John Hennessey είπε ότι η εταιρεία θα προσπαθήσει να ξεπεράσει το όριο των 300 μιλίων/ώρα (482 km/h).

Όμως, αυτός ο στόχος μόνο εύκολο δεν είναι. Νωρίτερα φέτος, την 1η Ιουλίου 2024, ένα πρωτότυπο του Venom F5 συνετρίβη κατά τη διάρκεια δοκιμών στις οποίες ξεπέρασε τα 250 mph (402 km/h). Η εταιρεία εξήγησε ότι δοκίμαζε μια νέα αεροδυναμική διάταξη, πριν το αυτοκίνητο χάσει ξαφνικά την κάθετη δύναμη του κατά μήκος της ευθείας δοκιμών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ