Το Tank 500 είναι το νέο μεγάλο SUV της κινέζικης Great Wall και καταφέρνει να συνδυάζει την πολυτέλεια με τις εκτός δρόμου δυνατότητες.
Η Great Wall είναι μια από ένας από τα ταχύτατα αναπτυσσόμενος κατασκευαστές της Κίνας με την γκάμα του να έχει επεκταθεί μέσα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες: από τα προσιτά αλλά ποιοτικά crossovers έως και τα μικρά ηλεκτρικά οχήματα. Η κινέζικη εταιρεία έχει εκπρόσωπο και στα μεγάλα SUVs που ακούει στο όνομα Tank 500 και θέλει να βάλει δύσκολα ακόμη και στο Toyota Land Cruiser.
Το Great Wall Tank 500 έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του στην περασμένη κινέζικη έκθεση αυτοκινήτου Chengdu και τώρα ήρθε η στιγμή για να μπει στην παραγωγή.
BUY NOW
Το μεγάλου μεγέθους SUV έχει σχεδιαστεί από την αρχή για την αχανή αγορά της Κίνας με σκοπό να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας του όπως είναι το Land Cruiser αλλά και το Ranger Rover και τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο έχει τα φόντα τόσο στον τομέα των εκτός δρόμου δυνατοτήτων όσο και σε εκείνον της πολυτέλειας.
Το Tank 500 χρησιμοποιεί για την κίνηση του έναν υπετροφοδοτούμενο V6 κινητήρα, ο οποίος έχει χωρητικότητα τρία λίτρα και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων. Για τη μείωση της κατανάλωσης αλλά και την εξάλειψη της υστέρησης του υπερσυμπιεστή στις χαμηλές στροφές, η λειτουργία του μοτέρ υποστηρίζεται και από ήπια υβριδικό σύστημα 48V, με όλο το σύστημα κίνησης να έχει εξελιχθεί από την ίδια την Great Wall. Η απόδοση του συνόλου φτάνει στους 349 ίππους και τα 398 Nm ροπής και σύμφωνα με τους Κινέζους μπορεί και επιταχύνει το μεγάλο SUV από στάση έως και τα 100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα.
Το Tank 500 ξεχωρίζει επίσης και για το σύστημα 4κίνησης του, το οποίο φέρει ούτε λίγο ούτε πολύ έντεκα (11) διαφορετικά προγράμματα διαχείρισης για την κατανομή και την απόδοση της ισχύος στους τέσσερεις τροχούς ώστε ο οδηγός να βρει εκείνο που ταιριάζει καλύτερα στις εκάστοτε συνθήκες κίνησης.
Και αν εξωτερικά το κινέζικο SUV ίσως και να μην ταιριάζει γάντι με τα ευρωπαϊκά γούστα, το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί για το εσωτερικό του που δείχνει να έχει βρει μια πολύ καλή ισορροπία αναφορικά με τη δημιουργία μιας πολυτελούς ατμόσφαιρας συνδυασμένης με μοντέρνες σχεδιαστικές φόρμες.
Το δέρμα Nappa κυριαρχεί στις επενδύσεις της καμπίνας με τους ενδιαφερόμενους να μπορούν να παραγγείλουν το Tank 500 σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού. Από τον τελευταίο δεν μοιάζει να λείπει κάτι αφού εκτός από τις μεγάλες οθόνες των 12,3 και 14,6 ιντσών, για πίνακα πληροφοριών και οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων αντίστοιχα, υπάρχουν διαθέσιμα θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ τόσο για τους εμπρός επιβάτες όσο και για εκείνους που κάθονται στο πίσω κάθισμα.
Οι τιμές του Great Wall Tank 500 ξεκινούν για την εγχώρια αγορά της Κίνας από τα 47.300 ευρώ και φτάνουν έως και τα 56.450 ευρώ.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ