Πολύ σκληρή για να πεθάνει αποδεικνύεται η Lada, η οποία βρίσκει λύση στην έλλειψη πρώτων υλών και εξαρτημάτων στους πρόθυμους να παράσχουν βοήθεια Κινέζους.
Το μέλλον δεν προδιαγράφεται λαμπρό για τη Lada, η οποία βρίσκεται μπροστά σε ένα αδιέξοδο καθώς πέρα από τις ελλείψεις σε πρώτες ύλες και εξαρτήματα, αμφίβολο παραμένει και το ιδιοκτησιακό της καθεστώς. Κι αυτό γιατί ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών της Renault, στον οποίο ανήκει σχεδόν το 70% των μετοχών της ρωσικής φίρμας, θέλει να αποχωρήσει από το επενδυτικό σχήμα.
Μάλιστα οι περιορισμοί που έχουν επιβληθεί διεθνώς στην κίνηση των ρωσικών κεφαλαίων καθιστούν ακόμα πιο δύσκολη τη μετάβαση της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε μια νέα εποχή, η οποία δεν θα περιλαμβάνει τις αγορές του δυτικού κόσμου και οφείλει να επικεντρωθεί σε εκείνες της ασιατικής ηπείρου.
BUY NOW
Άλλωστε εξ ανατολών η Lada έχει ήδη βρει συμμάχους, οι οποίοι είναι διατεθειμένοι να πράξουν τα δέοντα ώστε να την κρατήσουν στη ζωή, εξασφαλίζοντας τα απαραίτητα εξαρτήματα ώστε να επανεκκινήσει η γραμμή παραγωγής.
Ουσιαστικά πρόκειται για ηλεκτρικά μέρη τα οποία απαιτούνται για την παραγωγή των μοντέλων της Lada, η οποία έχει διακοπεί εξαιτίας της έλλειψης εξαρτημάτων.
Μάλιστα, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας, όλοι οι υπάλληλοι θα βρίσκονται σε άδεια μέχρι να αποκατασταθεί η επάρκεια των εξαρτημάτων και δημιουργηθεί το απαραίτητο στοκ.
Για την ώρα, πάντως, οι κινεζικές εταιρείες που είναι διατεθειμένες να προμηθεύσουν με εξαρτήματα τη Lada δεν έχουν γίνει γνωστές με τη δικαιολογία ότι οι συμφωνίες ανάμεσα στην AutoVAZ και τους Κινέζους προμηθευτές παραμένουν ρευστές.