Citroen e-C3

Alfa Romeo: Οι οδηγικές μας συνήθειες μπορεί να κρίνουν ένα... ραντεβού

Alfa Romeo Elettrica

Μία νέα μελέτη από την Alfa Romeo αποκαλύπτει το πώς οι Βρετανοί αντιλαμβάνονται τα αυτοκίνητα ως αντανακλαστικά της προσωπικότητας ενός ατόμου.

Καθώς επίσης και τις οδηγικές συνήθειες που μπορούν να προκαλέσουν έλξη ή απόρριψη όταν πρόκειται για ραντεβού. Σύμφωνα λοιπόν με την εν λόγω έρευνα που αφορούσε δείγμα δύο χιλιάδων ατόμων, περισσότεροι από τους μισούς Βρετανούς (55%) πιστεύουν ότι το αυτοκίνητο που οδηγεί κάποιος λέει κάτι για την προσωπικότητά τους και το 40% συμφώνησε ότι το δικό τους αυτοκίνητο ήταν μια σημαντική επέκταση της προσωπικής τους αίσθησης του τι εστί μόδα και ποιο είναι το στιλ που τους ταιριάζει.

Όσον αφορά τις συνήθειες οδήγησης και το πώς αυτές επηρεάζουν τα ραντεβού, η έρευνα διαπίστωσε ότι το να έχουν ένα καθαρό αυτοκίνητο στο πρώτο ραντεβού κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση όσον αφορά τα πράγματα που θα τους έκαναν να θέλουν να ξαναδούν κάποιον μετά από ένα πρώτο ραντεβού. Κι αυτό αφορά τόσο τους άνδρες (39%) όσο και τις γυναίκες (49%).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι ενδιαφέρον ότι οι οδηγικές δεξιότητες (40%) και η αναπαραγωγή ευχάριστης μουσικής στο αυτοκίνητο (35%) βρίσκονται επίσης στην κορυφή της λίστας με τις πιο θετικές συνήθεις - τόσο για άνδρες όσο και για γυναίκες. Αντίθετα μόνο το 10% των ανδρών οδηγών θα βρει ελκυστικό κάποιον επειδή οδηγεί γρήγορο αυτοκίνητο, έναντι μόλις 6% των γυναικών.

Ωστόσο, οι κακές συνήθειες οδήγησης μπορούν επίσης να χαλάσουν ένα ραντεβού. Η απερίσκεπτη οδήγηση αναφέρθηκε ως τον κορυφαίο σχετιζόμενο με το αυτοκίνητο λόγο που μπορεί να δώσει συνέχεια στα ραντεβού, αποθαρρύνοντας το 55% των ανδρών και το 72% των γυναικών να ξαναδούν τον οδηγό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα νεύρα στο δρόμο και οι διαμάχες, ακολουθούν στη λίστα ως οι λόγοι που θα αποτρέψουν κάποιον/κάποια από το να βγει και δεύτερο ραντεβού (55%) όλων των οδηγών, ενώ το περιττό κορνάρισμα (47%) και η πολύ γρήγορη οδήγηση (46%) συγκαταλέγονται επίσης στα κορυφαία ατοπήματα των οδηγών στο πρώτο ραντεβού.

Για κάποιους (11%) η κατάσταση του αυτοκινήτου των ραντεβού τους ήταν ένας παράγοντας για να μην ξαναδούν κάποιον, με τους κύριους λόγους να είναι ένα αυτοκίνητο με δυσοσμία (45%) ή ένα βρώμικο αυτοκίνητο (45%).

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι τα ιταλικά αυτοκίνητα συνδέονται στενά με το πάθος, καθώς το 33% των Βρετανών αναγνώρισε την Ιταλία ως το κορυφαίο έθνος στην παραγωγή «σέξι» αυτοκινήτων, ενώ το κόκκινο αναφέρθηκε από το 61% των ερωτηθέντων ως το χρώμα του «πάθους».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλα αυτά σύμφωνα με την έρευνα της Alfa Romeo που και ιταλικά αυτοκίνητα φτιάχνει και συνήθως στο κόκκινο χρώμα αυτά έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ