Οι πιο επικίνδυνοι αυτοκινητόδρομοι στην Ευρώπη -Η θέση της Ελλάδας

Οι πιο επικίνδυνοι αυτοκινητόδρομοι στην Ευρώπη - Η θέση της Ελλάδας 2023

Νέα έρευνα βαθμολογεί τους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους με σκοπό να αναδείξει τους περισσότερους αλλά και τους λιγότερο ασφαλείς της Γηραιάς Ηπείρου.

Η εταιρεία SNAP, η οποία εξειδικεύεται στις διεθνείς μεταφορές και έχει αναπτύξει και την δική της σχετική εφαρμογή για την διαχείριση στόλων, πραγματοποίησε έρευνα με στόχο να κατατάξει τους αυτοκινητόδρομους που βρίσκονται επί ευρωπαϊκού εδάφους με βάση την επικινδυνότητα τους.

Στόχος της εταιρείας, σύμφωνα και με τα λεγόμενά της, δεν ήταν να χαρακτηριστεί κάποια χώρα ή ένας αυτοκινητόδρομος ως επικίνδυνος. Σκοπός της SNAP ήταν να αναδείξει θέματα οδικής ασφάλειας που αφορούν οδηγούς φορτηγών και τις ενέργειες που χρειάζεται να γίνουν ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι του οράματος «Vision Zero» του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για μηδενικά θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έπειτα από ανάλυση των δεδομένων που σχετίζονται με τροχαία ατυχήματα στους ευρωπαϊκούς δρόμους, σε συνδυασμό με τον αριθμό των θανατηφόρων τροχαίων, η SNAP αξιολόγησε τους αυτοκινητόδρομους με βάση τον αριθμό των θανάτων ανά 10.000 μίλια (16.093 χλμ).

Όπως φαίνεται και από τον σχετικό πίνακα, οι πιο επικίνδυνοι αυτοκινητόδρομο είναι εκείνοι της Ρουμανίας με την Βουλγαρία να βρίσκεται στη δεύτερη θέση και το Λουξεμβούργο να αποτελεί την έκπληξη βρισκόμενο στην τρίτη θέση. Στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα ακολουθούν η Κροατία και η Μ. Βρετανία.

Η Λιθουανία είναι η 6η χώρα με τους πιο επικίνδυνους αυτοκινητόδρομους με την Πορτογαλία να καταλαμβάνει την 7η θέση, ενώ η Ελλάδα βρίσκεται στην 9η θέση του πίνακα πάνω από την 10η Πολωνία και πίσω από την 8η Ιταλία.

Οι χώρα με τους λιγότερο επικίνδυνους αυτοκινητόδρομους είναι η Σουηδία που συγκεντρώνει και την χαμηλότερη βαθμολογία, με την Εσθονία και την Λετονία στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα από το τέλος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ