Σε ποια χώρα ανήκουν οι πιο... θανατηφόροι δρόμοι της Ευρώπης;

Road Accident

Αν μέχρι σήμερα θεωρούσατε ότι η Ελλάδα διαθέτει τους πιο επικίνδυνους αυτοκινητοδρόμους στην Ευρώπη, τότε ήρθε η στιγμή να αναθεωρήσετε.

Αποτελεί κοινή πεποίθηση ότι το ελληνικό οδικό δίκτυο δεν διεκδικεί δάφνες... ποιότητας. Αν μάλιστα μπει κανείς στη διαδικασία να το συγκρίνει με εκείνα των δυτικοευρωπαϊκών κρατών, τότε τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά. Αρκεί να θυμηθούμε την κατ’ ευφημισμό εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών, στην πρότερη μορφή της, ώστε να επιχειρηματολογήσουμε υπέρ της επικινδυνότητας των ελληνικών δρόμων.

Κρίνοντας βέβαια από τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε στο φως της δημοσιότητας η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σχετικά με τον αριθμό των δυστυχημάτων που έχουν καταγραφεί στο εθνικό δίκτυο των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκή Ένωσης, η χώρα μας απέχει από το να χαρακτηριστεί η πιο… επικίνδυνη για όσους ταξιδεύουν στους αυτοκινητοδρόμους της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η καταγραφή των θανάτων στο εθνικό δίκτυο της γηραιάς ηπείρου αφορά στο διάστημα 2007-2016 και ο δείκτης είναι αναλογικός, καθώς οι θάνατοι έχουν υπολογιστεί ανά 1.000 χιλιόμετρα εθνικού δικτύου.

Πρωταθλήτρια, λοιπόν, των τροχαίων δυστυχημάτων σε εθνικό δίκτυο αναδεικνύεται η γειτονική Βουλγαρία, στην οποία καταγράφηκαν 83,1 θάνατοι ανά 1.000 χιλιόμετρα. Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη αποτελεί η παρουσία του Βελγίου στη δεύτερη θέση της σχετικής κατάταξης με 56,2 θανάτους ανά 1.000 χιλιόμετρα, παρά το γεγονός ότι το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους είναι 120 χλμ./ώρα. Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Ιταλία, αφήνοντας εκτός… βάθρου χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, όπως η Ρουμανία, η Τσεχία, η Σλοβενία και η Σλοβακία.

Οι 30,2 θάνατοι ανά 1.000 χιλιόμετρα στη Γερμανία αποδεικνύουν με τον πλέον πειστικό τρόπο ότι η απουσία ορίων ταχύτητας από την περίφημη Autobahn δεν αποτελεί απαραιτήτως επιβαρυντικό παράγοντα για την οδική ασφάλεια.

Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί και η 11η θέση της Ελλάδας, καθώς ο αριθμός των θανάτων που καταγράφηκε την περίοδο 2007-2016 δεν υπερβαίνει τους 28,3 ανά 1.000 χιλιόμετρα εθνικού δικτύου.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ο τίτλος των ασφαλέστερων αυτοκινητοδρόμων ανήκει στην Ιρλανδία με μόλις 5,6 θανάτους ανά 1.000 χιλιόμετρα, ενώ εξαιρετική είναι και η επίδοση των Φιλανδών, με 7,9 θανάτους/1.000 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

Land Rover Defender: H εξέλιξη ενός θρύλου

Αυτά είναι τα best seller μοντέλα στην Ελλάδα

Τα καλύτερα SUV της ελληνικής αγοράς έως 22.000 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ