Όλες οι τελευταίες πληροφορίες για το μικρό ηλεκτρικό Volkswagen των 20.000 ευρώ

ID.2 All

Το Volkswagen ID.1, ο διάδοχος του ηλεκτρικού Up!, εξελίσσεται με πυρετώδεις ρυθμούς στο Wolfsburg, ενόψει του αναμενόμενου λανσαρίσματός του μέσα στο 2027.

Το Volkswagen Up! αποσύρθηκε πρόσφατα από την αγορά μετά από 12 χρόνια καριέρας, αλλά ο διάδοχός του -που θα είναι αμιγώς ηλεκτρικός- θα αργήσει να κάνει την εμφάνισή του. Μας χωρίζουν περίπου τρία χρόνια από τη στιγμή που θα δούμε το νέο Volkswagen ID.1, το μικρότερο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας ID της γερμανικής εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ID.1 θα καταφέρνει να κρατά την τιμή βάσης του στις 20.000 ευρώ διότι θα διαμοιράζεται το κόστος με τα αντίστοιχα μικρά ηλεκτρικά citycars των Skoda, Cupra και Seat.

Το μικρό ηλεκτρικό αναμένεται να βασιστεί σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, διαφορετική από την MEB που θα χρησιμοποιεί το μεγαλύτερο ID.2. Πιθανότατα, για να μειωθεί το κόστος παραγωγής, η αρχιτεκτονική δεν θα περιλαμβάνει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Είναι επίσης πιθανό το εσωτερικό να επικεντρωθεί περισσότερο στην ευελιξία παρά στην τεχνολογία. Όπως έχει ήδη παραδεχτεί ο Kai Grunitz, τεχνικός διευθυντής για την ανάπτυξη του ID.1, αυτό «θα διατηρήσει τη λειτουργικότητα που είναι τυπική για ένα Volkswagen».

Μάλιστα, δεν αποκλείεται στο νέο αυτοκίνητο πόλης της εταιρείας του Wolfsburg το σύστημα πολυμέσων και ψυχαγωγίας να αντικατασταθεί από μια βάση που θα επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone του οδηγού και τη χρήση του για την πλοήγηση και πολυμέσα - όπως στο Up!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ID.1 αναμένεται -λόγω του μεγέθους και του αστικού του προσανατολισμού- να έχει σχετικά συμπαγείς μπαταρίες (με χωρητικότητα περίπου 40 kWh), για αυτονομία περίπου 250-300 χιλιομέτρων.

Όπως είναι αναμενόμενο, η Volkswagen δεν θα έχει μεγάλο περιθώριο κέρδους από αυτό το μοντέλο. Το ID.1, όμως, είναι ένα αυτοκίνητο που δεν πρέπει να λείπει από τη γκάμα της, καθώς θα εισάγει τους νέους πελάτες στη μάρκα με στόχο την οικοδόμηση της πίστης τους στη Volkswagen με την πάροδο του χρόνου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ