Alfa Romeo Stelvio: Οι τελευταίες πληροφορίες για τη νέα γενιά της

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Η επόμενη Alfa Romeo που περιμένουμε -μετά τη φετινή Junior- είναι η νέα γενιά της Stelvio, μέσα στο 2025, και σταδιακά βγαίνουν στην επιφάνεια και νεότερα στοιχεία για το νέο ιταλικό SUV.

Η πρώτη και σημαντικότερη είδηση είναι πως, όπως όλα δείχνουν, η νέα Alfa Romeo Stelvio δεν θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική - όπως αρχικά σχεδίαζαν οι Ιταλοί. Η πτώση της εμπορικότητας των EV πιθανώς έκανε την εταιρεία να αλλάξει στρατηγική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας του Τορίνου, Jean Philippe Imparato, δήλωσε πρόσφατα ότι η νέα Stelvio θα διατίθεται και σε έκδοση EREV (Extended Range Electric Vehicle), με στόχο να φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα αυτονομίας. Και, παράλληλα, εξετάζεται και το ενδεχόμενο να προσφέρεται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Σύμφωνα με όσους έχουν δει το νέο πρότζεκτ του Stelvio, το SUV θα είναι μεγαλύτερο από το σημερινό μοντέλο - το οποίο έχει μήκος περίπου 4,7 μέτρα. Η νέα γενιά αναμένεται να φτάσει τα 4,8 μέτρα, καθώς θα διαθέτει τρίτο πλευρικό παράθυρο κοντά στην τρίτη κολόνα. Το καπό του θα έχει ομοιότητες με την νέα Alfa Romeo 33 Stradale και τη Junior, με πιο στρογγυλεμένες γραμμές.

Στο πίσω μέρος, τα φώτα αναμένεται να δημιουργούν ένα τριπλό σχήμα (trilobe) και να εκτείνονται σε όλο το πλάτος της ουράς, με μια οριζόντια μπάρα και δύο διαγώνιες λωρίδες - σχηματίζοντας έτσι ένα είδος τριγώνου, όπως φαίνεται και στο παρακάτω ανεπίσημο ψηφιακό σχέδιο που κυκλοφορεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Stelvio θα είναι επομένως μια εντελώς διαφορετική πρόταση σε σχέση με το σημερινό μοντέλο, αλλά πάντοτε θεαματική όπως κάθε Alfa Romeo. Ο Imparato δήλωσε ότι θα είναι το πιο ισχυρό SUV της ιταλικής εταιρείας, καθώς η έκδοση Quadrifoglio θα διαθέτει ισχύ 1.000 ίππων και θα προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις.

Η νέα γενιά θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large και θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην Ευρώπη που θα τη χρησιμοποιεί. Ήδη η πλατφόρμα αυτή έχει κάνει το ντεμπούτo της στην Αμερική, στα Dodge Charger Daytona και Jeep Wagoneer S. Η ίδια πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί και για τη νέα γενιά της Giulia, που αναμένεται το 2026.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ