Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την επόμενη Alpine A110

Alpine A110 R Ultime

Το 2026 είναι η χρονιά της έλευσης της νέας γενιάς του γαλλικού sportscar που σε αντίθεση με την παρούσα, θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.

Τι ξέρουμε όμως για την επόμενη Alpine A110; Αναμένεται το 2026, αλλά το 2025 θα είναι χρονιά αποκαλύψεων και προεπισκοπήσεων του πολυαναμενόμενου μοντέλου, που αποτελεί κομμάτι μίας γενικότερης προϊοντικής επίθεσης των Γάλλων.

Όπως έχει ήδη δηλώσει ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, ένα σημαντικό του ατού θα είναι το χαμηλό του βάρος, καθώς αναμένεται να είναι ελαφρύτερο από τους ανταγωνιστές του με θερμικούς κινητήρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα βασίζεται σε μια νέα αποκλειστική πλατφόρμα για ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα, την APP (Alpine Performance Platform), που έχει εξ αρχής σχεδιαστεί ώστε να είναι επεκτάσιμη με την πάροδο του χρόνου (έστω για 2 κύκλους προϊόντων), πράγμα που αφορά τόσο στην αρχιτεκτονική όσο και στο λογισμικό.

Η ευελιξία της πλατφόρμας αυτή είναι σημαντική γιατί στην Α110 οι μπαταρίες θα τοποθετηθούν στο μπροστινό και στο πίσω τμήμα και όχι στο πάτωμα (όπως για παράδειγμα συμβαίνει στην A310) προκειμένου να διατηρηθεί η θέση οδήγησης κοντά στην άσφαλτο.

Ο σχεδιασμός του αμαξώματός θα συνδέει ξανά το ένδοξο παρελθόν και το κλασικό μοντέλο της δεκαετίας του ’70 με το σήμερα, καθώς θα διατηρεί τη γενικότερη φιλοσοφία της παρούσας γενιάς. Και μαζί, πινελιές από όσα δείχνει ήδη η Alpine, με τα πρωτότυπα Alpenglow αλλά και την A390.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επειδή όμως μιλάμε για όχημα επιδόσεων, ιδιαίτερη σημασία έχει και το σύστημα κίνησης, αφού αναμένουμε σημαντική αύξηση ισχύος από τους 300 ίππους που δίνει σήμερα ο 1800άρης υπέρ-τροφοδοτούμενος θερμικός κινητήρας.

Αποκρυπτογραφώντας αυτή την πρόταση καταλαβαίνουμε αμέσως ότι το μελλοντικό A110 θα είναι πιο βαρύ από το τωρινό αφού η ισχύς του θα είναι σημαντικά μεγαλύτερη από τους 300 ίππους του 1.8 Turbo (βλ. παρακάτω).

Όπως αναφέρει ο γαλλικός Τύπος, η ισχύς θα έρχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα αξονικής ροής υψηλής απόδοσης, προετοιμασμένο από την Whylot, start up εταιρεία στην οποία η Renault απέκτησε το 2021 ποσοστό 21%. Η ισχύς του αναμένεται να φτάνει τους 480 ίππους ενώ θα διαθέτει μπαταρία NMC 77 kWh.

Τέλος, η ηλεκτρική Alpine αναμένεται να προσφερθεί τόσο σε coupe όσο και σε roadster έκδοση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ