Η Hyundai ανανεώνει ένα από τα σημαντικότερα SUV της, το Tucson, για το μοντέλο του 2024 με μια σειρά από σχεδιαστικές παρεμβάσεις που του προσδίδουν περισσότερο δυναμισμό.
Η τέταρτη γενιά του Tucson έκανε εξ αρχής εντύπωση με το ριζοσπαστικό της σχέδιο, τόσο στην κατηγορία των C-SUV όσο και στη γκάμα της Hyundai, όταν παρουσιάστηκε πριν από τρία χρόνια. Και η κορεάτικη εταιρεία δεν θέλει να χάσει έδαφος στη λυσσαλέα εμπορική μάχη αυτής της κατηγορίας, όπου προκύπτουν διαρκώς νέες προτάσεις, προχωρώντας τώρα σε ένα αισθητικό και τεχνολογικό φρεσκάρισμα.
Ήδη εδώ και πολλές εβδομάδες κυκλοφορούν στους δημόσιους δρόμους τα πρωτότυπα δοκιμών του ανανεωμένου Tucson, αφήνοντας να φανεί ότι το σχέδιό του εν πολλοίς θα διατηρηθεί αναλλοίωτο - αλλά με ορισμένες διαφοροποιήσεις που θα το κάνουν πιο δυναμικό και μαζί πιο εκλεπτυσμένο.
BUY NOW
Η γρίλια έχει αλλάξει και τώρα διαθέτει μια σειρά από οριζόντιες «λεπίδες». Τα εμπρός LED φωτιστικά σώματα φαίνεται ότι τώρα θα είναι τριών αντί τεσσάρων επιπέδων, με τη διαφορά ότι πλέον είναι πιο λεπτά. Συνδυάζονται με τους προβολείς που βρίσκονται στις δύο άκρες του εμπρός προφυλακτήρα, μέσα σε δύο ανασχεδιασμένα ανοίγματα. Αλλαγμένος δείχνει να είναι, επίσης, και ο κάτω αεραγωγός του προφυλακτήρα.
Στο πίσω μέρος οι αλλαγές φαίνεται ότι θα είναι πιο περιορισμένες. Τα φωτιστικά σώματα δεν φαίνεται πως θα αλλάξουν σχήμα, αλλά θα αποκτήσουν λίγο διαφορετική διαμόρφωση των LED στοιχείων στο εσωτερικό τους, που θα προσφέρουν εντονότερο φωτισμό. Ούτε οι τρίτες κολόνες αναμένεται να έχουν εμφανείς αλλαγές.
Στο εσωτερικό, η κεντρική οθόνη θα αποκτήσει το καινούριο λογισμικό πολυμέσων της Hyundai, που είναι πιο μοντέρνο και προσφέρει περισσότερες επιλογές συνδεσιμότητας. Όσο για τα μηχανικά μέρη, δεδομένου ότι δεν πρόκειται για μια εκτενή ανανέωση, καθώς και του γεγονότος ότι ήδη το Tucson έχει εξηλεκτρισμένες εκδόσεις βενζίνης και diesel, δεν θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές.
Η Hyundai προχώρησε σε μια απλή βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας των μονάδων ισχύος των πλήρως υβριδικών (HEV) και Plug-in υβριδικών (PHEV) εκδόσεων - ειδικά της τελευταίας, η οποία θα παρέχει τη δυνατότητα ταχύτερης φόρτισης της μπαταρίας και μεγαλύτερης αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας.