Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο Suzuki Swift

Suzuki Swift Sport Hybrid 1

Διατηρώντας το διαχρονικά καλό του όνομα και τις κλασσικές του αρετές, το Suzuki Swift περνά για το 2023 στη διαδικασία της ανανέωσης του σχεδιασμού και των ηλεκτρονικών του τεχνολογιών ασφάλειας.

Η ιαπωνική εταιρεία δεν αλλάζει τη γνωστη σχεδιαστική φιλοσοφία και σιλουέτα του συμπαγούς της citycar, αλλά την εξελίσσει σε λίγο πιο δυναμική και σύγχρονη - με περισσότερες γωνίες και αιχμές, ειδικά στα φωτιστικά σώματα LED στις άκρες της γνωστή τραπεζοειδούς γρίλιας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ιδιαίτερα στοιχεία του σχεδιασμού είναι, επίσης, η καμπύλη του καπό στο ρύγχος που εξασφαλίζει οπτική καθαρότητα, η μεγαλύτερη πλέον κλίση του παρ-μπριζ, αλλά και η αίσθηση αιώρησης της οροφής χάρη στις μαύρου χρώματος πίσω κολόνες. Από αυτές φαίνεται να έχουν πια απομακρυνθεί οι χειρολαβές των πίσω θυρών, και να έχουν τοποθετηθεί πλέον στην κλασσική θέση στη λαμαρίνα.

Στην ουρά τα φωτιστικά σώματα δεν φαίνεται -από τις «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες- να αλλάζουν ιδιαίτερα, ενώ η διχρωμία του αμαξώματος με την οροφή (και του αντίστοιχου χρώματος καθρέπτες) θα διατηρηθεί και εδώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για το μέγεθος του νέου Swift, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα εκτενές φρεσκάρισμα δεν πρέπει να περιμένουμε κάποια ιδιαίτερη αλλαγή. Βασισμένο στην πλατφόρμα Heartect, το ιαπωνικό αυτοκίνητο θα διατηρήσει παρεμφερείς διαστάσεις με τα 3,890 μέτρα του μήκους και τα 2,450 μ. του μεταξονίου που έχει σήμερα. Κατά συνέπεια, δεν πρέπει να περιμένουμε και κάποια αισθητή βελτίωση των χώρων.

Παραμένοντας στο εσωτερικό, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες κάνουν λόγο για την τοποθέτηση ποιοτικότερων υλικών, ενώ είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει αναβάθμιση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Συγκεκριμένα, η κεντρική οθόνη πολυμέσων των 7 ιντσών (προαιρετική σήμερα) θα τοποθετηθεί σε όλες τις εκδόσεις, και θα διαθέτει το νέο λογισμικό SmartPlay Pro+. Μεταξύ του έξτρα εξοπλισμού θα περιλαμβάνεται και το head-up display.

Το λογισμικό θα προσφέρει τη δυνατότητα συνδεσιμότητας του smartphone μέσω Android Auto και Apple CarPlay, ενώ αναβαθμισμένη θα είναι και η λειτουργία φωνητικών εντολών μέσω του ψηφιακού «βοηθού» Hi Suzuki. Μάλιστα, θα προσφέρεται και η δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων του software.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην ενίσχυση της ασφάλειας, παράλληλα, θα συμβάλλει και η τοποθέτηση νέων ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης όπως το Adaptive Cruise Control και το σύστημα διατήρησης λωρίδας, ενώ η οθόνη θα απεικονίζει το υλικό από τη νέα κάμερα 360 μοιρών για καλύτερη θέαση όσων συμβαίνουν περιμετρικά από το αυτοκίνητο.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, οι φήμες κάνουν λόγο για τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.2 λίτρου με ήπια υβριδική τεχνολογία. Το Swift Sport θα έχει το μοτέρ 1.4-litre Turbo Boosterjet επίσης με mild hybrid υποβοήθηση, αποδίδοντας περίπου 130 ίππους μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων η αυτόματου CVT. Το λανσάρισμα ενός πλήρως υβριδικού Swift παραμένει ακόμη σε επίπεδο φημολογίας. Αντίθετα, προς το παρόν δεν υπάρχει καμία φήμη για ενδεχόμενη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου Swift.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η παρουσίαση και το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Suzuki Swift αναμένονται μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2023. Η Sport εκδοχή του, λίγο ακριβότερη φυσικά, αναμένεται λίγους μήνες αργότερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ