
Οι Γερμανοί ποντάρουν σε αυτό το νέο εγχείρημα, επιδιώκοντας να δημιουργήσουν ένα SUV που δεν θα πειράζει κανέναν που θα μπαίνει στην πρίζα.
Σε αντίθεση με το τι συνέβη με την υβριδική C63, διότι συνήθως οι λάτρεις της AMG είναι μαθημένοι στους V8. Τώρα ο ήχος δεν θα είναι ίδιος, ούτε καν αυθεντικός, όμως ο κατασκευαστής θα αποζημιώσει με τις επιδόσεις.

Διότι αυτό που διαρρέει από το Αφάλτερμπαχ, είναι πως μπορεί να έχει ακόμα και απόδοση 1000 ίππων. Αυτό τα λέει όλα. Ας πούμε όμως και μερικά ακόμα σχετικά με το αβάφτιστο ακόμα ηλεκτρικό SUV της Mercedes-AMG αν και φημολογείται πως τελικά θα φέρει το όνομα GT SUV.
BUY NOW
Θα αντλήσει έμπνευση από το Vision AMG concept του 2022 αλλά αυτό θα είναι μόνο στα σημεία, διότι οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες από τις δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποιεί ήδη σε δημόσιους δρόμους και κυρίως παγωμένα τοπία, μπορεί να απαθανατίζουν ένα έντονα καμουφλαρισμένο μοντέλο αλλά είναι με ξεκάθαρη σιλουέτα SUV.

Το ηλεκτρικό θηρίο θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα AMG-EA, θα έχει αρχιτεκτονική 800-volt για ταχύτερη φόρτιση και μεγαλύτερη απόδοση. Τα 1.000 του άλογα θα έρχονται από τρεις κινητήρες αξονικής ροής κατασκευασμένους από τη βρετανική Yasa.
Η Mercedes-AMG δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα κάποιο teaser της τελικής μορφής αυτού του πολυαναμενόμενου μοντέλου αλλά βάσει των διαρροών και των κατασκοπευτικών φωτογραφιών, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Nikita Chuyko δημιούργησε τη δική του ερμηνεία για το πώς μπορεί να είναι η τελική του μορφή και οι ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες δημοσιεύτηκαν στο kolesa.ru.

Κι αν το πρόσθιο μέρος συνδέεται με το προαναφερθέν πρωτότυπο, το πίσω φαντάζει αρκετά τολμηρό και δύσκολα θα το δούμε στην τελική μορφή του GT SUV της AMG.
Όσο για το πότε θα δούμε την τελική του μορφή, όλα δείχνουν πως η επίσημη παρουσίαση θα γίνει μέσα στο 2026, με την έναρξη της παραγωγής στο τέλος εκείνου του έτους ή στις αρχές του 2027.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ