Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό supercar της Ferrari κάνει ντεμπούτο το 2025 – ακολουθούν όσα ξέρουμε για το πολυαναμενόμενο μοντέλο.
Μη τρομάζετε οι παραδοσιακοί fans της ιταλικής εταιρείας. Ο διευθύνων σύμβουλός της, Benedetto Vigna, είναι κατηγορηματικός πως το πρώτο EV που θα φέρει το σήμα της Ferrari, θα προσφέρει όλες τις συγκινήσεις που περιμένει κανείς από μία Ferrari.
Αλλά κάστρο είναι, θα πέσει, Όπως έπεσε κι εκείνο των SUV με τη Purosangue να αποτελεί το πρώτο τέτοιου είδους μοντέλο που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του Maranello.
BUY NOW
Πότε θα δούμε λοιπόν την ηλεκτρική Ferrari; Μέσα στο 2025 και συγκεκριμένα προς το τέλος του έτους, με το επίσημο λανσάρισμα στην αγορά να έρχεται το 2026. Και αυτό είναι το μόνο που πρέπει να θεωρούμε δεδομένο, μιας και οι Ιταλοί κρατούν τα στόματά τους ερμητικά κλειστά σχετικά με αυτό το σημαντικό για το brand μοντέλο.
«Θα έχει τέσσερις ρόδες», είχε απαντήσει χαρακτηριστικά σε σχετική ερώτηση πριν από μερικούς μήνες ο Vigna. Δεν ανοίγει λοιπόν τα χαρτιά της η Ferrari κι όσα πρωτότυπά της έχουν συλληφθεί να κάνουν δοκιμές εξέλιξης, ήταν έντονα καμουφλαρισμένα.
Έχει μάλιστα ιδιαίτερο ενδιαφέρον πως η πρώτη φορά που εντοπίστηκε να κάνει δοκιμές, «κρυβόταν» κάτω από το περιτύλιγμα μίας Maserati Levante. Η τελική του όψη αποτελεί σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες, άλλωστε ενσωματώνει πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, πράγμα που δεν έχει κάνει καμία Ferrari στο παρελθόν. Θα μπορούσε να αποτελέσει πρόκληση, ειδικά από τη στιγμή που θα απαιτείται να έχει και σπορ απόδοση αντίστοιχη κάθε μοντέλου με σήμα το αλογάκι.
Προ διετίας, η ιταλική εταιρεία είχε καταχωρίσει ένα ευρωπαϊκό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, το οποίο αφορούσε τοποθέτηση μέρους της μπαταρίας κάτω από την καμπίνα των επιβατών και το μεγαλύτερό της κομμάτι, πίσω από αυτή. Μιλώντας για μπαταρίες, η πρόσφατη επέκταση της συνεργασίας με την SK On, την εκ Νότιας Κορέας ορμώμενη εταιρεία παραγωγής μπαταριών, μάλλον σημαίνει πως δικό της δημιούργημα θα τοποθετηθεί και στην πρώτη ηλεκτρική Ferrari.
Για τον σχεδιασμό του μοντέλου, παρότι όλα τα τέκνα της είναι άκρως σαγηνευτικά σε όψη, συνεργάστηκε με δύο σημαντικά πρόσωπα στον κόσμο του σχεδίου, που όμως προέρχονται από άλλους χώρους: τον πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της Apple, Jony Ive, καθώς και τον βιομηχανικό σχεδιαστή Marc Newson.
Ακόμα δεν έχουν διαρρεύσει τεχνικά χαρακτηριστικά, πόσους ηλεκτροκινητήρες θα έχει ή τιμές επιδόσεων. Ούτε η λύση που θα βρεθεί στον τομέα της ακουστικής, διότι κανένας δεν μπορεί να διανοηθεί μία σιωπηλή Ferrari. Θα πρέπει να υπάρξει μία ιδιαίτερη, ηχητική υπογραφή.
Περιμένουμε με ενδιαφέρον τα βαφτίσια της ηλεκτρικής Ferrari, αφού από τη μία έχουμε κανονική ονοματοδοσία σε μοντέλα όπως η προαναφερθείσα Purosangue και η Roma αλλά και δημιουργήματα με αλφαριθμητικό προσδιορισμό, όπως η 296 GTB.
Όσο για το κόστος απόκτησής της, θα μπορούσε να πλησιάζει το μισό εκατομμύριο ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ