Μέσα σε δυόμισι χρόνια, οι Geely-Volvo έχουν κατασκευάσει περισσότερα από 100.000 αντίτυπα της «ναυαρχίδας» της Polestar.
Το Polestar 2 με τον αριθμό 100.000 βγήκε πρόσφατα από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Geely στο Luqiao της Κίνας, αλλά φυσικά δεν είναι το τυπικό κινέζικο αυτοκίνητο. Είναι ένα πολυτελές sedan με τις προδιαγραφές της Volvo, το πρώτο μαζικής παραγωγής δημιούργημα του βραχίονα Polestar των πολυτελών ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων της Volvo και της μητρικής της, Geely.
Το συγκεκριμένο αντίτυπο -που έχει ένα ξεχωριστό αυτοκόλλητο στις πόρτες για να σηματοδοτεί το εμπορικό αυτό ορόσημο- οδεύει για παράδοση στην Ιρλανδία, μία από τις χώρες που προστέθηκαν πρόσφατα στην όλο και διευρυνόμενη λίστα αγορών που εκπροσωπείται η Polestar. Πλέον η σουηδική εταιρεία έχει παρουσία σε 27 χώρες, από 10 το 2020.
BUY NOW
Ποιος θα το περίμενε ότι το Polestar 2 θα έφτανε ήδη σε εξαψήφιο αριθμό αντιτύπων, αν αναλογιστεί ότι λανσαρίστηκε εν μέρω της πανδημίας του κορονοϊού, πριν από δυόμισι χρόνια. Η παραγωγή του ξεκίνησε στην Κίνα το Μάρτιο του 2020, όταν άρχισαν οι πρώτες καραντίνες στην Ευρώπη, και οι παραδόσεις ξεκίνησαν τον Ιούλιο του ίδιου έτους.
Η Polestar, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της Thomas Ingenlath, υπολογίζει ότι θα είναι σε θέση να παραδόσει φέτος 50.000 αντίτυπα του Polestar 2. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ακόμη το «εκρηκτικό» ηλεκτρικό sedan είναι το μοναδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της εταιρείας, μιας και το Polestar 1 βγήκε σε περιορισμένα αντίτυπα και το Polestar 3 δεν έχει ξεκινήσει ακόμη να παράγεται.
Στην Ευρώπη, το Polestar 2 είναι το πέμπτο σε πωλήσεις μοντέλο στην κατηγορία D, με 17.994 αντίτυπα φέτος (μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου). Σημειώνοντας αύξηση 63% σε σχέση με πέρσι, έχει ήδη ξεπεράσει σε πωλήσεις αυτοκίνητα όπως το Audi A5 - όπως και, στα αμιγώς ηλεκτρικά, τα Audi Q4 e-tron, BMW i4, Mercedes EQA και Volvo XC40 στα ηλεκτρικά. Πρώτο σε πωλήσεις σε EV είναι το Tesla Model 3.
Σε χώρες του ευρωπαϊκού Νότου, όπως στην Ισπανία, το Polestar 2 ξεκινά από τα 50.190 ευρώ -στην έκδοση Long Range Single με έναν ηλεκτροκινητήρα- και έχει λίστα αναμονής μέχρι τον Ιούνιο του 2023. Με διπλό μοτέρ και συνεπώς τετρακίνηση, κοστίζει 3.000 ευρώ περισσότερα, ενώ με το Performance Pack κοστίζει 60.400 ευρώ.
Μετά από αυτά, η Polestar προχωρά γοργά και για την έναρξη της παραγωγής του Polestar 3, του ηλεκτρικού της SUV που αποκάλυψε μόλις πριν λίγες εβδομάδες. Τα πρώτα του αντίτυπα θα βγουν από το εργοστάσιο και θα αρχίσουν να διατίθενται μέσα στο 2023, με στόχο να φτάνει τις 67.000 πωλήσεις στο πρώτο του πλήρες έτος, το 2024, και έπειτα τις 290.000 μέσα στο 2025.
Μετέπειτα, θα ακολουθήσουν άλλα τρία μοντέλα που θα διευρύνουν σημαντικά τη γκάμα της σουηδικής εταιρείας. Τα Polestar 4, Polestar 5 και Polestar 6 αναμένεται να πάρουν το δρόμο τους από το 2026, ενώ από το 2030 η εταιρεία φιλοδοξεί να κατασκευάζει αυτοκίνητα με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα.