Εμπνευσμένο από το σχήμα των φτερών αεροπλάνου, το Schlorwagen δημιουργήθηκε τη δεκαετία του 1930 στη Γερμανία και ήταν το πρώτο που μελετήθηκε αεροδυναμικά σε αεροσήραγγα.
Εμπνευστής του ήταν ο μηχανικός Karl Schlor, ο οποίος ενσωμάτωσε στο περίεργο σχήμα σταγόνας του πρωτοτύπου την αιχμή της αυτοκινητικής τεχνολογίας της μεσοπολεμικής Γερμανίας. Το Schlorwagen πήρε αρκετή δημοσιότητα όταν παρουσιάστηκε στην Έκθεση του Βερολίνου το 1939.
Διέθετε κινητήρα από ρωσικό μαχητικό αεροσκάφος, ο οποίος έδραζε πάνω στο σασί που είχε δανειστεί ο Schlor από μια Mercedes 170H. Ο Γερμανός μηχανικός εμπνεύστηκε το σχεδιασμό του από το σχήμα που έχουν, αν τα δει κανείς εγκάρσια, τα φτερά ενός αεροσκάφους. Το μήκος του έφτανε τα 4,33 μέτρα και το ύψος τα 1,48 μέτρα. Παρότι μικρότερο από την 170Η, ζύγιζε 250 κιλά παραπάνω.
BUY NOW
Το 1942 ο Schlor έκανε τις πρώτες δοκιμές του αυτοκινήτου που έφερε το όνομά του, αλλά παρά τις προσπάθειές του το Schlorwagen έμελλε να ναυαγήσει και να μην γνωρίσει ποτέ εμπορική επιτυχία. Κυρίως διότι δεν ήταν πρακτικό, ούτε ελκυστικό, ούτε ασφαλές στην οδήγηση - δεδομένου ότι το εκτεταμένο αμάξωμά του επηρέαζε αρνητικά την ισορροπία και το κέντρο βάρους του.
Σήμερα κανείς δεν γνωρίζει που βρίσκεται το πρωτότυπο Schlorwagen, ούτε είναι κανείς βέβαιος για την ύπαρξή του. Φέρεται να έχει αποσυναρμολογηθεί το 1948, έχοντας περάσει τα χρόνια του β' παγκοσμίου πολέμου σε ένα τολ του κέντρου αεροναυπηγικής του Gottingen.