Νέο περιβάλλον χρήστη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Volvo

Volvo Infotainment

Το πολύπλοκο απλό επιχειρεί να κάνει το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που λανσάρεται στο ανανεωμένο Volvo XC90 και πρόκειται σταδιακά να ενσωματωθεί σε όλες τις προτάσεις της σουηδικής φίρμας.

Μια νέα εμπειρία που σας βοηθά να ζείτε την καθημερινή ζωή με το αυτοκίνητό σας με έναν ασφαλή, προσηλωμένο και απολαυστικό τρόπο φιλοδοξεί να εξασφαλίσει η Volvo στα μοντέλα της, βελτιστοποιώντας το περιβάλλον χρήση στα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Πρόκειται για interface που δημιουργήθηκε για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μας, EX90 και EX30 και πλέον θα προσφέρεται και στις υπολοιπες προτάσεις της, αρχής γενομένης από το ανανεωμένο XC90.

Volvo infotainment
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα τη συγκεκριμένη αναβάθμιση πρόκειται να δεχθούν και τα μοντέλα τα οποία έχουν ήδη διατεθεί, μέσω μιας ασύρματης, over the air, ενημέρωσης λογισμικού. Εάν οδηγείτε, λοιπόν, ένα αυτοκίνητο Volvo με ενσωματωμένες υπηρεσίες και εφαρμογές Google, θα λάβετε επίσης ένα αναβαθμισμένο περιβάλλον χρήστη, χωρίς χρέωση.

Στη διάρκεια του 2025, περίπου 2,5 εκατομμύρια πελάτες ανά τον κόσμο θα λάβουν μία ενημέρωση στο Volvo τους, για αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ήδη από το 2020.

Volvo infotainment

«Η εμπειρία χρήστη νέας γενιάς που παρέχουμε θα αποφέρει μία σημαντική βελτίωση στην εμπειρία του πελάτη και είναι ένα σημαντικό βήμα στην πορεία μας να προσφέρουμε λύσεις ανθρωποκεντρικής τεχνολογίας στους πελάτες μας», λέει ο Erik Severinson (Έρικ Σεβέρινσον), Επικεφαλής Προϊόντος και Στρατηγικής στη Volvo Cars.

«Θα συνεχίσουμε να προσαρμόζουμε απρόσκοπτα την εμπειρία χρήστη, για να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών μας με νέες και βελτιωμένες λειτουργίες που παραδίδονται μέσω ασύρματων (over-the-air) ενημερώσεων, ώστε να βελτιώνουμε το αυτοκίνητο -και την εμπειρία σας- με την πάροδο του χρόνου.»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ