Η μεγάλη εμπορική επιτυχία του Peugeot 208 οφείλεται σε σε μεγάλο βαθμό και στην πληθώρα επιλογών που προσφέρει στον αγοραστή αναφορικά με τα κινητήρια σύνολα του.
Προτάσσοντας ένα απόλυτα ολοκληρωμένο πακέτο, το Peugeot 208 αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας του, εξαργυρώνοντας την επένδυση που έκαναν οι Γάλλοι στο μικρό τους αυτοκίνητο.
Ως αποτέλεσμα των προσπαθειών της Peugeot το 208 φιγουράρει στις κορυφαίες θέσεις των πωλήσεων στην κατηγορία του σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές, ενώ το ίδιο ισχύει και για την Ελλάδα με το μοντέλο των Γάλλων να είναι ένα εκ των best sellers των τελευταίων ετών.
BUY NOW
Η δυναμική αλλά εκλεπτυσμένη σχεδίαση είναι το πρώτο στοιχείο που οφείλεις να αναγνωρίσεις στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του Peugeot 208, η οποία έρχεται να δώσει συνέχεια στην παράδοση που θέλει τους Γάλλους να πρωταγωνιστούν στους δρόμους της πόλης. Έχουν άλλωστε τη δική τους μεγάλη παράδοση με τις ρίζες της να φτάνουν πλέον στο θρυλικό 205 αλλά και ακόμη πιο πίσω.
Φυσικά δεν είναι μόνο οι προσεκτικά σμιλευμένες επιφάνειες του αμαξώματος εκείνες που καθιστούν το 208 μοναδικό στο είδος του, αλλά και ο εμπνευσμένος σχεδιασμός του i-cockpit ταμπλό και ο χωρίς προηγούμενο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Κι αν η εικόνα ενός αυτοκινήτου που δοκιμάζει τα όρια της κατηγορίας του, φλερτάροντας με τον τίτλο του premium δεν είναι για κάποιους αρκετή, τότε τις απαντήσεις δίνουν τα υπεραποδοτικά κινητήρια σύνολα τα οποία απαρτίζουν την γκάμα του και ενισχύουν τις επιλογές του ενδιαφερόμενου χωρίς να αφήνουν κανένα περιθώριο για δικαιολογίες.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης του 1,2 λίτρου και ειδικότερα η ατμοσφαιρική έκδοση των 75 ίππων εφοδιάζει την πιο προσιτή έκδοση του 208, η οποία έχει αφετηρία τα 17.900 ευρώ και προσφέρει -μεταξύ άλλων- air condition, cruise control, ηχοσύστημα με οθόνη αφής πέντε ιντσών και μια πλήρη παλέτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας. Να σημειωθεί ότι στην παραπάνω τιμή δεν έχουν υπολογιστεί οι εκπτώσεις βάσει του προωθητικού προγράμματος που βρίσκεται σε ισχύ.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, υπηρετώντας με συνέπεια τον αστικό προσανατολισμό του αυτοκινήτου και αποτελώντας τη βάσει πάνω στην οποία το Peugeot 208 έχει κτίσει την υπερτροφοδοτούμενη κυριαρχία του. Με το ατμοσφαιρικό μοτέρ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 13,2 δεύτερα, η τελική φτάνει στα 174 χλμ./ώρα και η μικτή κατανάλωση είναι μόλις 5,3 λτ./100 χλμ.
Στην turbo τρικύλινδρη έκδοση των 100 ίππων μπορεί να αναζητήσει κανείς τις επιδόσεις που λείπουν από τις ατμοσφαιρικές διαμορφώσεις του αυτοκινήτου, όπως άλλωστε και τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα στο μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων και το αυτόματο που απαριθμεί 8 σχέσεις.
Με αυτόν τον τρόπο και με εξοπλιστικές εκδόσεις (βλέπε GT Line) που ενισχύουν το δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου ολοκληρώνεται η βενζοκίνητη γκάμα, εξασφαλίζοντας τον απαραίτητο χώρο για να λάμψει και το άστρο του ενός και μοναδικού πετρελαιοκινητήρα που διαθέτει το Peugeot 208 στη φαρέτρα του.
Πρόκειται για τον τετρακύλινδρο κινητήρα BlueHDi των 1.499 κ.εκ. απόδοσης 100 ίππων, ο οποίος έχει στο πλευρό του ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Δεν είναι μόνο τα 250 Nm που σε κάνουν να αισιοδοξείς, αλλά κυρίως οι τιμές της κατανάλωσης καυσίμου τις οποίες μπορείς να πετύχεις χωρίς να χρειαστεί να συμβιβαστείς, με την επίσημη μικτή κατανάλωση να είναι μόλις 4,1 λτ./100 χλμ. και να «συνοδεύεται» από δυναμικές επιταχύνσεις εν κινήσει που προσφέρουν ασφαλείς και γρήγορες προσπεράσεις και στον αυτοκινητόδρομο.
H γκάμα του Peugeot 208 στη χώρα μας συμπληρώνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από την ηλεκτροκίνητη έκδοση των 136 ίππων και των 260 Nm ροπής. Ένα μοτέρ και οι μπαταρίες ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 50 kWh πρωταγωνιστούν σε μια υλοποίηση που δεν διαθέτει αντίπαλο στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, καθιστώντας προσιτή μα πάνω απ’ όλα προσβάσιμη και ελκυστική την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ